۴۴ سال افتخار/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن سنگ تمام بگذاریم

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: دشمن اغتشاشات را با هدف منفعل کردن و مایوس کردن مردم نسبت به نظام انجام داده و باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن جاری سنگ تمام بگذاریم.
کد خبر: ۵۷۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹ - 06February 2023

باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن سنگ تمام بگذاریمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با رئیس، معاونین و رئیس نهاد نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی استان، ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب (س)، اظهار داشت: مازندران در حوزه پزشکی پس از پیروزی انقلاب اسلامی از رشد و توسعه زیادی برخوردار شده که همه این‌ها به برکت انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر ضرورت شکرگزاری نعمت‌های خداوند، عنوان کرد: حضرت امام راحل کسی بود که با شجاعت رفتار کرد و در مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستاد.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: حضور جمعیت دانشگاهیان در مراسم اعتکاف برای ما مایه افتخار است، ۲۵۷ مسجد مازندران میزبان ۱۳هزار معتکف است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به توهینی که به رهبر معظم انقلاب شده است، اعلام کرد: ما از این‌ها ترسی نداریم، بر عظمت امام، رهبر و البته پیغمبر افزوده می‌شود، پیش از این‌ها در مجلات خارجی به پیغمبر اکرم (ص) توهین کرده و قرآن سوزی کردند که به اسم آزادی بیان صورت گرفت؛ در درون کشور نیز همه شعار‌های اغتشاشگران متوجه شخص رهبر بوده است.

امام جمعه ساری ادامه داد: این‌ها نمی‌توانند کسی را که خدا می‌خواهد بالا ببرد را به پائین بیاورند، این نشانه بی‌منطقی آنهاست، از اینکه از این توهین‌ها و اغتشاشات اعلام برائت کردید و همینطور اینکه در ایام دهه مبارکه فجر از رهبر معظم انقلاب حمایت کردید تشکر می‌کنیم، امیدواریم با تمام سلول‌های بدنمان نه فقط گوشت و زبان شعار بدهیم.

این مسئول گفت: اگر مدیریت انسان جهادی باشد خود را نبیند و خدا و خدمت را ببیند بسیار اثرگذار است، به فرموده امام جواد (ع) کسی به حقیقت نمی‌رسد مگر اینکه دینش را بر شهواتش مقدم بدارد.

وی عنوان کرد: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه بسیار مهم است، به فرموده رهبر معظم انقلاب همه چیز باید پیوست فرهنگی داشته باشد، ایشان فرهنگ را متن می‌دانند، همه باید اینطور برای مسئله فرهنگ ارزش قائل شویم.

آیت الله محمدی لائینی با بیان ایکه باید یک مقداری اهل ریسک باشیم، گفت: خدا دینداری را در دو مرحله قرار داد، «مجاهدون» در راه خدا تلاش کنند، برخی‌ها این تلاش را دارند، اما قدرت تحمل سرزنش‌ها و ملامت‌ها را ندارند که نباید اینطور باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای برخی‌ها تبدیل به فرهنگ شده که مثلا یک مسئول به مسائل فرهنگی و نماز و دین کاری نداشته باشد و فقط مسئولیت خودش را انجام بدهد یعنی مسئول دنیای مردم باشد نه آخرت آن‌ها که صحیح نیست، حکومت باید دغدغه آخرت را نیز داشته باشد.

این مسئول خطاب به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: جوان مردم را سالم تحویل می‌گیرید بعد از چند سال زنان مثلا بی‌حجاب، بی‌نماز، وارفته، لاابالی و ...! یا که نه فقط پزشک تحویل جامعه بدهید چه بی‌اخلاق چه بی‌نماز، این که نشد مسئولیت، ما باید انسان پرورش بدهیم و همه ابعاد را در نظر بگیریم.

وی گفت: خداوند بلای کرونا را از کشور ما دور کرده است، اما الان در برخی از کشور‌های غربی تعداد فوتی‌ها سه رقمی است، امسال باید به شکرانه رفع بلای کرونا و بلای اغتشاشات که دشمن با هدف منفعل کردن و مایوس کردن مردم نسبت به نظام انجام داده باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن جاری سنگ تمام بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین تاکید کرد: خواسته مان این است که رسیدگی به امور بیماران را جدی بگیرید، معطل کردن بیماران در اورژانس بیمارستان‌ها جایز نیست، اینکه رسیدگی نباشد درست نیست، از طرفی باید روح مردم دوستی را در بین دانشجویان یا همان پزشکان و پرستاران آینده تقویت شود یعنی واعظ درونی وجود داشته باشد.

این مسئول در پایان درباره مسئله دانشجویان خارجی، اذعان داشت: حضور دانشجویان خارجی بسیار خوب است، ولی باید زیرساخت‌های درستی داشته باشد هم اینکه از اینجا خاطره خوبی داشته باشد مورد سواستفاده قرار نگیرند و آموزش خوب ببینند، باید بعد از اتمام دوران دانشگاه مروج و مبلغ باشند، همچنین اینکه به این‌ها زبان فارسی را آموزش بدهید خوب است، همچون اقدام جامعه المصطفی در این راستا که به ترویج زبان فارسی می‌پردازد، تاکید اخیر رهبر معظم انقلاب نیز بوده که روی تولیدات صنعتی به زبان فارسی جمله ساخت ایران درج شود که افتخار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار