نماینده ولی فقیه در سمنان:

هتک حرمت به قرآن نشانه ترس دشمن از گسترش اسلام است

«مطیعی» گفت: هتک حرمت و قرآن سوزی نشان از ترس دشمن از گسترش اسلام است و اسلام خواهی در اکثر نقاط جهان در حال گسترش است.
کد خبر: ۵۶۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ - 27January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان  در خطبه‌های نماز جمعه سمنان با بیان اینکه هتک حرمت و قرآن سوزی نشان از ترس دشمن مبنی بر گسترش اسلام است، اظهار داشت: با توجه به اینکه اسلام خواهی در اکثر نقاط جهان در حال گسترش است این مقوله برای دشمن گران تمام می‌شود لذا در اتاق‌های فکر خود اسلام ستیزی را جزو برنامه‌ها قرار دادند.

وی ضمن بیان اینکه اسلام ابر قدرت‌ها را کنار زده و مردم به اتحاد، وحدت و برابری و برادری فرا می‌خواند، افزود: این هدف قرآن و اسلام برای قدرت های بزرگ چندان خوشایند نیست و به هر بهانه ای می کوشند تا اسلام را بد جلوه دهند که هتک حرمت به قرآن نمونه بارز آن به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان ایتکه اقدام سخیف دشمن پذیرفتنی نیست، ابراز داشت: هر آدم آزاده‌ای در جهان می‌داند که دشمن به بهانه آزادی بیان در تلاش برای اسلام هراسی است لذا این گونه اقدامات برای هیچ کسی قابل قبول نخواهد بود.

مطیعی با بیان اینکه این اقدام استکبار حاکی از دشمنی آشکار آنها با اسلام است، تصریح کرد: امروز شاهدیم که اسلام‌خواهی در اقصی نقاط جهان رواج یافته و دین اسلام از محبوبیت زیادی برخوردار شده است لذا با اهانت به این کتاب مقدس قصد دارند چهره اسلام را بد نشان دهند.

وی با تاکید بر اینکه اقدام سخیف هتک حرمت به قرآن کریم محکوم است، افزود: عده ای آزادی را بهانه قرار دادند تا اسلام را برای نسل جدید به گونه دیگری تعریف کنند اما با بیداری و هوشیاری ملت ها و امت های مسلمان این آرزوی دشمن تیری در تاریکی که راه به جایی نمی رود و به هدف نمی خورد.

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب، جشن‌های ۲۲ بهمن، اجلاس سراسری نماز، اعمال ماه رجب، موضوع اعتکاف و برگزاری راهپیمایی در حمایت از قرآن و اسلام مهمترین حواشی و محوریت سخنرانی این هفته نماز جمعه سمنان بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار