مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) تأکید کرد؛

ضرورت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌

حجت‌الاسلام «باقری» گفت: اگر سال‌های گذشته شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ به منزله حضور در پشتیبانی رزم بود امسال شرکت در این راهپیمائی به معنای واقعی کلمه شرکت در میدان رزم است و این، ضرورت حضور ما را دو چندان می‌کند.
کد خبر: ۵۷۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ - 06February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «برهان باقری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر با تبیین چهار ویژگی مالک اشتر به عنوان یک موفق فرمانده نظامی، اظهارداشت: برخی دلسوزان و نیروهای انقلابی در ابتدای فتنه اخیر سئوال می‌کردند که چرا نظام با اغتشاشگران مماشات می‌کند این در حالی بود که هنوز زمان برخورد فرا نرسیده بود.

وی با تأکید بر اینکه در چنین مواردی باید به هنگام عمل کرد نه زودتر و نه دیرتر، تصریح کرد: نظام اسلامی با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی زمانی که باید مماشات می‌‌کرد مماشات کرد و زمانی نیز که وقت برخورد فرا رسید به جا و محکم برخورد کرد این دو ویژگی از خصلت‌های یک فرمانده شایسته و با تدبیر است اگر چنین نمی‌کردیم الان در تله دشمن گرفتار شده بودیم و اکنون در کشور شاهد جنگ داخلی بودیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) افزود: در فتنه اخیر، گذر زمان ابهامات را شفاف و پشت پرده اهداف دشمنان را برملا کرد و همه به مظلومیت ملت ایران یک بار دیگر اذعان کردند.

باقری با اشاره به یکی از ویژگی‌های مالک اشتر که مولی امیرالمومنین آنرا بیان می‌کند نترسیدن از عدّه وعُدّه زیاد دشمن است، یادآور شد: در فتنه اخیر به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح دشمن جامع بود و شاهد جنگ ترکیبی و همه جانبه بودیم ولی مالک گونه از هجمه وسیع دشمن نترسیدیم و صحنه را خالی نکردیم و پیروز شدیم.

وی به طرح‌ریزی‌های عملیاتی شهید باقری اشاره کرد و گفت: شهید باقری خطای محاسباتی نداشت و این به خاطر اشراف اطلاعاتی ایشان از توانمندی‌ها و ضعف‌های خودی و دشمن بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با تأکید بر اینکه برای هر شرایط احتمالی در آینده باید آمادگی داشته باشیم، گفت: اگر ولی‌شناس و تابع ایشان باشیم هیچ دشمنی ما را از پای در نخواهد آورد.

باقری در پایان سخنان خود با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ گفت: اگر سالهای گذشته شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ به منزله حضور در پشتیبانی رزم بود امسال شرکت در این راهپیمائی به معنای واقعی کلمه شرکت در میدان رزم است و این، ضرورت حضور ما را دو چندان می‌کند.

وی حضور حداکثری ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ را اقتدار آفرین برای نظام برشمرد و گفت: همانطور که حضور هوشمندانه مردم در راهپیمائی ۱۳ آبان بسیاری از توطئه ها را خنثی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار