۴۴ سال افتخار/

چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زنگ ورزش کارگران آغاز شد

همزمان با دوازده بهمن ماه، سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، زنگ ورزش انقلاب با عنوان پویش ورزش و کار ویژه کارگران و فرزندان کارگران استان آذربایجان شرقی به صدا درآمد.
کد خبر: ۵۷۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ - 02February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، همزمان با دوازده بهمن، سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، زنگ ورزش انقلاب با عنوان پویش ورزش و کار ویژه کارگران و فرزندان کارگران به صدا درآمد.

این پویش با حضور کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی استان با اجرای ورزش صبحگاهی، طناب زنی و برنامه های شاد و مفرح، همراه با قرعه کشی و اهدا جوایز نقدی در سالن عدالت خانه کارگر استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
 
کاروان ورزش و نشاط استان که به یاد و خاطره کنگره ده هزار شهید آذربایجان مزین شده بود با صادق زاده حضور دبیر اجرایی خانه کارگر استان، سرهنگ تقی پور فرمانده بسیج کارگری استان، حاج آقای ذاکر معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، همراهی مدیر مجموعه ورزشی کارگران استان و امیدی رئیس هیات ورزش کارگری استان برگزار شد.
 
در این مراسم مسئولین حاضر با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و مهم شمردن امر ورزش در ساعت نه و سی و هفت دقیقه و سی ثانیه با گرامیداشت ورود امام راحل به ایران اسلامی، زنگ ورزش انقلاب اسلامی به صدا درآمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها