فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خبر داد؛

اجرای طرح ذوالفقار و پاکسازی نقاط آلوده در نجف آباد

سرهنگ «گوهری» از دستگیری ۱۸ سارق سابقه دار و کشف پنج دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه در راستای اجرای طرح ذوالفقار در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲ - 02February 2023

اجرای طرح ذوالفقار و پاکسازی نقاط آلوده در نجف آبادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «ميثم گوهری آرانی» فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد امروز (پنجشنبه) در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: مرحله پنجاه و سوم از طرح ذوالفقار با هدف پاکسازی نقاط آلوده و پيشگيری از گسترش کانون‌های جرم در سطح شهرستان نجف آباد به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ گوهری عنوان کرد: مأموران اين فرماندهی در اجرای اين طرح موفق به شناسایی و دستگيری ۱۸ سارق سابقه دار، کشف ۴۴ فقره انواع سرقت، کشف سه دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسيکلت مسروقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به اين که متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحويل داده شدند، خاطرنشان کرد: پليس با به کارگيری تمام توان عملياتی و انتظامی خود در تأمين نظم و امنيت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است مردم نيز ضمن رعايت نکات ايمنی در پيشگيری از سرقت، هرگونه مورد مشکوک را از طريق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اعلام کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها