استاندار قزوین:

دیدار با خانواده شهدا روحیه دفاع از کشور را تقویت می‌کند

اعلایی گفت: دیدار با خانواده شهدا روحیه ولایت مداری و دفاع از کشور را تقویت می‌کند.
کد خبر: ۵۷۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ - 02February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین همزمان با دومین روز از دهه فجر و در حاشیه سفر به شهرستان تاکستان با همراهی «حمزئی» سرپرست فرمانداری تاکستان، «رجحانی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و «رحمانی» سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری با خانواده شهید «منوچهر رحمانی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

اعلایی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

استاندار قزوین ادامه داد: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشیم.

وی بیان داشت: شهدا انسان های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آنها وظیفه هرفردی است که نسبت به خون شهدا ادای دین می کند.

اعلایی در پایان با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا همچنین تقویت روحیه خدمتگذاری را در جامعه دوچندان می کند، خاطر نشان کرد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

شهید «منوچهر رحمانی» یکم مهر ۱۳۴۴ در شهر تاکستان به دنیا آمد و دوازدهم اسفند ۱۳۶۶، در ابوقریب توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار