۴۴سال افتخار/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

همه ما در جهت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت مسئول هستیم

«کهنسال» با بیان اینکه امروز فرهنگ شهدایی باید در همه عرصه‌ها پر رنگ باشد، گفت: همه ما در جهت ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت مسئول هستیم.
کد خبر: ۵۷۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ - 03February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار با والدین شهید مدافع حرم «سید رضا طاهر» در روستای هریکنده بابل، با بیان اینکه والدین عزیز شهدا در صبر و شکیبایی، دینداری و اخلاص بی نظیرند، اظهار داشت: چهره‌های نورانی و معنوی پدران و مادران معزز شهدا، نشان از دینداری، روحیه خودباوری، تواضع و کرامت انسانی آنان دارد.

کهنسال اذعان داشت: بیت معزز شهدا مکان یادگیری از سیره و رفتار شهدایی است، والدین شهدا همیشه فرزندان شهید خود را حس می‌کنند و با شهدای خود حرف می‌زنند، این اسوه‌های مقاومت یک الگوی واقعی برای جامعه ما محسوب می‌شوند.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه دهه فجر، فرصت مناسبی برای دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است، عنوان کرد: هر روز باید شهدا را یاد کنیم، این شهدای عزیز بودند که ما را به مسیر رستگاری و درستکاری هدایت کردند، امروز در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا نباید غفلت کنیم.

وی تصریح کرد: نسل جوان و نوجوان جامعه را باید با رفتار شهدا آشنا کنیم، برگزاری این چنین همایش فرهنگی در منازل شهدا آثار بسیار خوبی از خود به جای می‌گذارد، امروز فرهنگ شهدایی باید در همه عرصه‌ها پر رنگ باشد، همه ما در جهت ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت مسئول هستیم.

همه ما در جهت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت مسئول هستیم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار