۴۴سال افتخار/

دلجویی مسئولان خاش از خانواده‌های شهدا و جانبازان

در پاسداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مسئولان شهرستان خاش با شماری از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دیدار و از آنان دلجویی کردند.
کد خبر: ۵۷۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲ - 02February 2023

دلجویی مسئولان خاش از خانواده‌های شهدا و جانبازانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، در پاسداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مسئولان شهرستان خاش با شماری از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دیدار و از آنان دلجویی کردند.

دیدار با خانواده شهدا و جانبازان والامقام شهید «عبدالعزیز تمندانی» و جانباز «عبدالغفور کردی تمندانی» در شهرستان خاش با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران دستگاه های اجرایی انجام و مسوولان خاش ضمن حضور در منزل و دیدار و دلجویی از خانواده های شهدا و جانبازان از صبوری و پایداری این عزیزان در صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی تقدیر کردند.

«صاحب‌گل صالحی» فرماندار شهرستان خاش بر ضرورت یادآوری این رشادت ها و از خود گذشتگی به نسل جوان تاکید کرد و ادامه داد: شهیدان چراغ راه ما برای خدمت به مردم و نظام هستند امید است که دعای خیر خانواده شهدا و نگاه شهیدان، بدرقه راه خدمتگزاری ما به مردم و نظام باشد.

فرماندار شهرستان خاش در تکریم و تجلیل از پدران شهدا بمناسبت ۱۳ رجب و سالروز ولادت امام علی علیه السلام و روز پدر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که «یاد اين مردان و زنان دلاور، يعني پدران و مادران شهدا مثل ياد خود شهدا هميشه زنده است و از خاطره يك ملت و يك تاريخ هرگز نخواهد رفت» گفت: پدران شهدا ذخیره‌های ارزشمندی برای نظام و انقلاب هستند و از وجود با برکت آن‌ها باید بهره‌مند شده و از آن‌ها درس صبر و استقامت گرفت بنابراین یاد و نام پدران عزیز شهدا مانند نام بلند شهدا باید در جامعه زنده نگه داشته شود.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در محل مسجد جامع و افتتاح سیاه چادر فرهنگی و هنری شهرداری خاش از برنامه های دیگر در خاش بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها