هشدار شدیدالحن فرمانده کل سپاه به هتاکان ‌قرآن؛ از امروز مخفیانه زندگی کنید

سرلشکر سلامی با اشاره به سرنوشت سلمان رشدی گفت: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، مسلمانان آن‌ها را تنبیه خواهند کرد.
کد خبر: ۵۷۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ - 02February 2023
هشدار شدیدالحن فرمانده کل سپاه به هتاکان ‌قرآن/ از امروز مخفیانه زندگی کنیدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه عصر امروز در اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران و فرزندان کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: شکوه و عظمت قرآن چنان باشکوه و برای دشمنان کورکننده است که آنان تاب تحمل قرآن را هم ندارند و به آن اهانت و جسارت می‌کنند.
 
سرلشکر سلامی با بیان اینکه کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند؛ زیرا مسلمانان آن‌ها را تنبیه خواهند کرد، گفت: به کسانی که قرآن را آتش زدند می‌گوییم این آتش پیکر شما را خواهد گرفت و اجسام شما را به اجساد تبدیل خواهد کرد. از امروز مخفیانه زندگی کنید و هر شب کابوس ببینید مسلمانان اگر ده‌ها سال هم بگذرد، شما را رها نخواهند کرد.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما امروز حافظان اسلام، قرآن و انقلاب و حافظان امامت و ولایت و امت هستیم، به کسانی که قرآن را آتش زدند می‌گوییم این آتش پیکر شما را خواهد گرفت و اجسام شما را به اجساد تبدیل خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه شهدا و خانواده آن‌ها چراغ راه ما هستند، عنوان کرد: باعث افتخار است که جوانان کشورمان با قرآن زندگی می‌کنند و همه از این کتاب آسمانی درس زندگی می‌آموزیم؛ جوانان در معرض توطئه‌های سنگین دشمن هستند؛ دشمن تلاش می‌کند دین‌گریزی را در میان جوانان رواج دهد و به جای آن شخصیت بی هویت غربی را جایگزین کند که این یک کار شیطانی است.
 
سردار سلامی با بیان اینکه سپاه حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام است، گفت: سپاه منادی عدالت و پیام‌آور آزادی در دنیا بوده و برای احیای کرامت انسانی و عظمت اسلام آمده و اگر سپاه نبود تا امروز نمی‌توانستیم از عظمت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.
 
وی ادامه داد: اراده منافقین و کافران بر این است که می‌خواهند نور خداوند را با کلامشان خاموش کنند، اما خداوند نور خویش را تعالی می‌بخشد و نمی‌گذارد به اهداف شوم خود برسند.
 
سردار سلامی افزود: جبهه حق مردمانی هستند که می‌خواهند امر به معروف و نهی از منکر کنند، آنان حافظان حدود الهی بوده و احکام را جاری و یاد خدا را در دل‌ها زنده می‌کنند، از پاکیزگان، مطهر و پاک کننده هستند. خانه‌های آنان دروازه‌هایی برای بهشت است، چون نه تنها قرآن را در خانه می‌خوانند و آن را حفظ می‌کنند و کلماتش را به خاطر می‌سپارند، بلکه خود تجلی نطق قرآنی می‌شوند.
 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و امام راحل آمدند تا احکام خدا را برای مردم بخوانند، در حالی که دین‌گریزان می‌خواستند فرهنگ و ارزش‌های مبتذل غرب را بر سیمای ظاهری جوانان بنشانند که هنوز این جبهه جنگ جدی است، این انقلاب در ایران اسلامی شکل گرفت.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها