امضای تفاهم‌نامه همکاری برای ایجاد مرکز نوآوری شاهد در خراسان جنوبی

تفاهم‌نامه همکاری در راستای ایجاد مرکز نوآوری شاهد با حضور «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در بیرجند به امضا رسید.
کد خبر: ۵۷۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸ - 02February 2023

امضای تفاهم‌نامه همکاری برای ایجاد مرکز نوآوری شاهد در خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از بیرجند، نشست هم‌اندیشی با نخبگان، کارآفرینان، تشکل‌ها و اعضای هیات اندیشه‌ورز شاهد و ایثارگر خراسان جنوبی با حضور «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، استاندار و جمعی از مسئولان در بیرجند برگزار شد.

طی این مراسم تفاهم‌نامه همکاری در راستای ایجاد مرکز نوآوری شاهد به امضا رسید و این تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین بنیاد شهید و امور ایثارگران، پارک علم و فناوری و مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ايثارگر بود.

براساس سیاست‌های رئیس بنیاد شهید کشور و در راستای حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و نیز ایجاد بستر مناسب برای اشتغالزایی ایثارگران به صورت پایدار، این تفاهم‌نامه‌ها در استان ها منعقد می‌شود.

با ایجاد این مراکز، زمینه لازم برای شکوفایی توان و ظرفیت و ارائه پیشنهادات و طرح‌های ایثارگران با دانش و تحصیلات فراهم می‌شود که در حال حاضر با وجود سه سال فعالیت مرکز دانش‌پژوهان، یک هزار تیم استارتاپی ویژه جامعه ایثارگری در کل کشور فعال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار