اجرای پویش نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» در گیلان

دومین دوره پویش نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» ویژه خردسالان و کودکان سراسر کشور همزمان با آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران و به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵ - 02February 2023

اجرای پویش نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» در گیلانبه گزارش  دفاع‌پرس از رشت، مسابقه ملی نقاشی «شخصیت محبوب کتاب من» ویژه کودکان و نوجوانان سراسر کشور همزمان با آغاز جشن‌های چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با همکاری مشترک اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان، اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان، سازمان منطقه آزاد انزلی، صدا و سیمای مرکز گیلان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اداره‌کل آموزش وپرورش گیلان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کلانشهر رشت از روز چهارشنبه ۱۲ بهمن لغایت ۷ اسفند توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان برگزار می‌شود.

در این مسابقه نقاشی ملی که ویژه کودکان و نوجوانان در رده‌های سنی خردسال و کودک از سراسر کشور برگزاری می‌شود، علاقمندان می‌بایست نقاشی شخصیت محبوب کتاب مورد علاقه خود را با سبک‌های مختلف هنری طراحی کرده و از طریق، مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir ثبت‌نام در آن و کلیک بر روی پوستر مسابقه و بارگذاری فایل نقاشی خود، در این مسابقه شرکت کنند.

طبق اعلام دبیرخانه برگزاری این رویداد فرهنگی ملی، علاقمندان شرکت در این مسابقه همچنین می‌توانند با ارسال تصویر نقاشی خود با کیفیت قابل قبول از لحاظ بصری از طریق شبکه اجتماعی بله به شماره ۰۹۲۳۳۰۵۹۸۶۹ و همچنین ارسال مشخصات فرد شرکت‌کننده شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، استان و شهر محل سکونت، شماره تماس، عنوان کتاب به دبیرخانه این مسابقه ملی ارسال کنند.

همچنین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه ملی تا روز پنجشنبه ۷ اسفند بوده و نفرات برگزیده با اهدای جوایزی از سوی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ۱۷ اسفند تقدیر خواهند شد.

گفتنی است نخستین دوره این پویش در سال گذشته با مشارکت گسترده خردسالان و کودکان از سراسر کشور برگزار و ازبرگزیدگان این پویش تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار