44 سال افتخار/

کتاب «روحانی مبارز» رونمایی شد

کتاب «روحانی مبارز» در امام زاده عبدالله (ع) گرگان رونمایی شد.
کد خبر: ۵۷۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶ - 02February 2023

رونمایی از کتاب «روحانی مبارز»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین «ادیانی» امروز (پنجشنبه) در مراسم یادواره 79 شهید طلبه و روحانی در رونمایی از کتاب «روحانی مبارز» خاطرات روحانی شهید محمدعلی روحانی فرد، که در آستان مبارک امام زاده عبدالله (ع) گرگان با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسولین استانی و روحانیون استان گلستان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد پر برکت حضرت علی بن ابی طالب(ع) از زحمات حجت الاسلام والمسلمین حسین الوند در تهیه این کتاب تقدیر کرد و اهمیت ادبیات، هنر و رسانه در شرایط بحران را مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به حضور مبلغان دینی در خط های مقدم  جنگ تحمیلی، و خط مقدم حملات مجازی دشمن در فتنه های اخیر اظهار داشت: ما باید در شرایطی نظیر بحران های ایجاد شده توسط دشمنان انقلاب اسلامی که 44 سال دنبال اجرا کردن نقشه های شوم در کشور هستند، از ابزار هنر و ادبیات بهره بگیریم، چرا که بهره گیری از این ابزار می تواند به کنترل عواطف و احساسات افراد در تنش ها کمک کند.
حجت الاسلام علیرضا ادیانی با یادآوری نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس افزود: کارنامه روحانیت در دفاع مقدس و در کنار رزمندگان اسلام کارنامه درخشانی است.

وی ابراز داشت: امیدواریم این دست برگزاری یادواره ها برای فرهنگ سازی در عرصه کارهای جهادی، در بحران ها اثر مثبتی داشته باشد.

کتاب «روحانی مبارز» مجموعه دست نوشته و خاطرات روحانی شهید «محمدعلی روحانی فرد» به نویسندگی «اعظم السادات حسینی» و «حسین الوند» است که از سوی انتشارات «نورالشهدا» و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان منتشر شد.

رونمایی از کتاب «روحانی مبارز»

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار