معاون هماهنگی معاون اجرایی رئیس جمهور:

مهمترین دستاورد نظام، تعیین سرنوشت کشور به دست خود مردم است

قشقایی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی، نعمتی الهی برای مردم است که مهمترین دستاورد آن، تعیین سرنوشت کشور به دست خود مردم است.
کد خبر: ۵۷۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ - 03February 2023

مهمترین دستاورد نظام، تعیین سرنوشت کشور به دست خود مردم استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی قشقایی» معاون هماهنگی معاون اجرایی رئیس جمهور در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان (عج) اقامه شد، با گرامی‌داشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: ایام الله دهه فجر زمان مناسبی برای مرور اتفاق بزرگی است که اگر آن را به درستی تبیین نکرده و مستند نسازیم، دشمنان به‌طور وارونه آن را روایت خواهند کرد و مانند این چند ماه اخیر، وقایع را به گونه‌ای ترسیم می‌کند که جمهوری اسلامی اقبالی بین مردم ندارد و باید دنبال جایگزینی برای آن باشیم.

قشقایی افزود: این مسائل باعث شد تا برخی از سلبریتی‌های خارج‌نشین نیز نماد و تئوری خود را برای جایگزینی ارائه کردند و حتی به برخی از افراد رده خارج شده نیز وکالت دادند.

معاون هماهنگی معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دهه فجر امسال با وکالت دادن برخی‌ها به بازمانده شاه مخلوع وکالت دادند تا وی دولت انتقالی را راه‌اندازی کند، یکی از ادعا‌های این افراد آن است که جمهوری اسلامی، حقوق زنان را ضایع کرده است و قرار است دولت انتقالی این حق را برگرداند، اما سابقه این فرد و خاندان پهلوی در تضییع حقوق زنان طبق تاریخ مشخص است.

این مقام مسئول با اشاره به تضییع حقوق زنان در زمان پهلوی اظهار داشت: همین فردی که امروز وکالت گرفته که حقوق زنان را بازگرداند، در حکومت اجداد خود تجمع قانونی زنان در حمایت از حجاب در مسجد گوهرشاد را به خاک و خون کشید حالا مدافع حقوق زنان شده‌اند.

وی افزود: کسانی که به نوه شاه وکالت دادند، ادعا می‌کنند که در ماه‌های گذشته بدترین جنایت‌ها در زندان‌های ایران رخ داده است، اما نتوانستند سندی را ارائه کنند، ولی اگر ما خاطرات و اسناد زندانیان قبل از انقلاب را مرور کنیم خواهیم یافت که در شکنجه‌های دوران پهلوی، از اقسام روش‌های سخیف استفاده شده و بسیاری از زندانیان به خاطر وخامت حالشان از دنیا رفتند.

قشقایی خدمات نظام اسلامی را برای مناطق محروم بی‌شمار نامید و تصریح کرد: خدمات نظام در مسائل عمرانی در شهر‌های محروم بسیار تاثیرگذار و ماندگار بوده است در حالیکه در دو حکومت پدر و پسر پهلوی با این همه سال از عمر حکومتشان فقط برخی از مناطق بالا شهر تهران و کاخ‌های خودشان را با بهترین امکانات مجهز کردند، ولی در شهر‌های دور افتاده و روستا‌ها مردم با درد و رنج کمبود امکانات دست و پنجه نرم می‌کردند.

معاون هماهنگی معاونت اجرایی ریاست جمهوری با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم گفت: در طول خدمت دولت سیزدهم سن مدیران به پایین‌ترین آمار خود در بحث جوانی رسیده و این عرصه خدمت برای جوانان را نظام اسلامی مهیا کرده است، باید مراقبت کرد که جریان تبلیغاتی دشمن باور‌های ما را از دست نداده و خدمات نظام را ناچیز جلوه نکند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها