امام جمعه بندرعباس:

۲۲ بهمن ۵۷ روزی است که دست قدرت خدا آشکار شد

حجت‌الاسلام «عبادی زاده» گفت: یوم‌الله روزی است که دست قدرت خدا آشکار می‌شود و این مهم را در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به چشم خود دیدیم.
کد خبر: ۵۷۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ - 03February 2023

22 بهمن 57 روزی که دست قدرت خدا آشکار می شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد عبادی‌زاده» امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس در بیان اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی و تببین دستاوردهای انقلاب برای جوانان، اظهار داشت: نسل جدید ما باید با حقایق انقلاب و اینکه چرا انقلاب شد و با ریشه‌ها و اهداف انقلاب به درستی آشنا شوند.

حجت‌الاسلام عبادی زاده خطاب به رسانه‌ها، حوزه و دانشگاه ابراز کرد: برای ترسیم مسیر انقلاب برای جوانان آنان را از مسائلی چون عکس‌العمل دشمنان با انقلاب و علل تحقق نیافتن کامل آرمان‌ها و اهداف انقلاب و اینکه آینده و پایان این انقلاب کجا خواهد انجامید، از مسیر درست آن آشنا و آگاه کرد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ نیز گفت: یوم الله روز تحقق نعمت‌های خداوند و روزی که پروردگار عالم اهداف مؤمنان را محقق می‌سازد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده اضافه کرد: یوم‌الله روزی است که دست قدرت خدا آشکار می‌شود و این مهم را در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به چشم خود دیدیم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارآفرینان، تولیدکنندگان و دانش بنیان‌ها انقلاب اشاره و عنوان کرد: نگاه موشکافانه، عمیق، و بیانات دقیق ایشان در این جمع نسبت به مسائل مختلف حوزه علم و تولید تلنگری به مسوولان دولت و نظام است.

وی همچنین رواج نقد منصفانه به مسوولان و حمایت واقع بینانه از دولت، فراهم کردن زمینه‌های تولید و تاکید بر معیشت مردم با افزایش سهم تولید در کشور را برآیند این دیدار عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در بخشی از خطبه‌های امروز به معضل قاچاق سوخت در استان هرمزگان اشاره کرد و در بیان جنبه‌های منفی آن گفت: این مشکل سیستم حمل‌ونقل را کند کرده است.

خطیب جمعه بندرعباس، تصادفات متعدد و بازی با جان مردم، ترک تحصیل دانش‌آموزان و روی آوردن آنان به قاچاق سوخت و رواج مشاغل کاذب را نمونه‌های منفی از معضل قاچاق سوخت در این استان ذکر کرد و ادامه داد: برخی ممکن است که این طور استدلال کنند که این کار باعث ایجاد اشتغال شده است درحالی که سود اصلی قاچاق سوخت به جیب قاچاقچیان دانه درشت می‌رود.

به گفته وی؛ برخی از مشکلات مربوط به این پدیده مربوط به استان و برخی به سیاست‌های کلان کشور برمی‌گردد، لذا نظام و دولت باید این مشکل را به درستی مدیریت کنند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با بیان اینکه بخشی از این اتفاقات که در مناطق مرزی و ساحلی کشور رقم می‌خورد، معلول کم توجهی مسوولان بالاتر کشور است، تصریح کرد: در مساله استانی مسوولان باید طرحی را آماده و آن را در اختیار مقامات بالادستی قرار دهند و مقام اجرا نیز تلاش کند عوارض این مشکلات در استان هرمزگان را به حداقل برساند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان یادآور شد: تمامی دستگاه در استان هرمزگان نیز اعم از مسوول اجرایی استان، مدیران اجرایی و نهادهای انتظامی همه باید این نگرانی مردم را برطرف کنند.

وی همچنین به سالروز نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: ارتش انقلاب اسلامی مایه دلگرمی، پشتیبان و آرامش‌بخش این انقلاب است.

امام جمعه بندرعباس با تبریک میلاد حضرت مولی علی علیه‌السلام گفت: ولادت و شهادت امام علی علیه‌السلام به عنوان مولود کعبه خدایی بود، جایگاه و رأفت و فضایل امیرالمومنین بی‌انتهاست و او هنوز هم سرباز گمنام تاریخ است.

وی در بیان فضیلت اعتکاف در جامعه نیز تاکید کرد: دغدغه‌های دست‌اندرکاران اعتکاف پرداختن به مسائل فرهنگی باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار