استاندار آذربایجان غربی:

رسانه‌های معاند علیه اقدامات و خدمات انجام شده در خوی سیاه نمایی می‌کنند

«معتمدیان» گفت: علیرغم اقدامات قابل توجه برای خدمت به مردم مناطق زلزله زده خوی، رسانه‌های معاند با سیاه نمایی، خدمات انجام شده را زیر سوال می‌برند.
کد خبر: ۵۷۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ - 03February 2023

رسانه های معاند علیه اقدامات و خدمات انجام شده در خوی سیاه نمایی می کنند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی امروز (جمعه) در جلسه ستاد بحران آذربایجان غربی که در شهرستان خوی برگزار شد اظهار داشت: بیش از ۳۰ هزار دستگاه چادر تاکنون در بین مردم مناطق زلزله‌زده خوی توزیع شده است.

وی افزود: ۷۰ اردوگاه اسکان اضطراری با تجهیز همه امکانات ایجاد شده و تمامی نهادهای حمایتی، نظامی، انتظامی، بسیج و نیروهای جهادی حضوری فعال در منطقه دارند.

معتمدیان اظهار داشت: کمک‌های مردمی از جای جای ایران اسلامی به مردم این منطقه بسیار پررنگ بوده و از مردمی که به صورت خودجوش به میدان آمدند بخاطر این همه مهربانی قدردانی می‌کنم.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه بنیاد مسکن ارزیابی واحدهای آسیب دیده را انجام داده و جمع بندی های لازم انجام گرفته است، افزود: با اخذ مصوبه در هیات دولت و تامین اعتبار، روند بازسازی با سرعت آغاز می‌شود.

معتمدیان گفت : علیرغم اقدامات قابل توجه برای خدمت به مردم، رسانه های معاند با سیاه نمایی، خدمات انجام شده را زیر سوال می برند.

استاندار آذربایجان غربی افزود: مرکز بزرگ پدافند غیر عامل چند منظوره و مرکز پایش گسل و زلزله نگاری بصورت مستقل در شهرستان خوی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها