۴۴ سال افتخار/ مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه نینوا:

انقلاب اسلامی، دانشگاهی برای بیداری انسان‌های آزادی‌خواه است

سرهنگ «ناظری» گفت: انقلاب اسلامی دانشگاهی است که بیدار کننده انسان‌های آزادی‌خواه به معنای واقعی کلمه، و پرورش دهنده بعد معنوی انسان‌ها است.
کد خبر: ۵۷۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ - 08February 2023

انقلاب اسلامی ،دانشگاهی برای بیداری انسان های آزادی خواه

سرهنگ «امیر ناظری» مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه نینوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایام دهه مبارک فجر یکی از فرصت‌های بسیار مناسبی است که می‌توان، مروری بر دستاوردهای انقلاب اسلامی در کشور عزیزمان داشت.

سرهنگ ناظری با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، حس خودباوری، استقلال و تکیه بر توان داخلی بود، گفت: این عوامل مهم در دوران طلایی دفاع مقدس شکل گرفت و کشور را در مسیر اتکاء به توان علمی و عملی داخلی قرار داد و با استفاده از ظرفیت دانشمندان و اندیشمندان داخلی، امروز در نقطه ای از پیشرفت ایستاده‌ایم که در بسیاری از موضوعات، جزو برترین‌های جهان هستیم.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه نینوا افزود: آمار ها نشان می دهد که جمهوری اسلامی در موضوعاتی همچون پزشکی، دفاعی امنیتی، علمی پژوهشی، صنایع، افزایش نرخ سواد آموزی و‌... پیشرفت چشمگیری نسبت به قبل از انقلاب داشته است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) انقلاب اسلامی ایران را به انفجار نور تعبیر کردند، وقتی که نور تشعشع می‌یابد، چیزی جلودار آن نیست و به سرعت در فضا منتشر می‌شود، امروز ما به عینه شاهد این جمله طلایی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره) هستیم و در جای جای این جهان، شاهد بیداری اسلامی در طوایف و ملت‌های مختلف هستیم.

ناظری اضافه کرد: انقلاب اسلامی دانشگاهی است که بیدار کننده انسان‌های آزادی خواه به معنای واقعی کلمه و پرورش دهنده بعد معنوی انسان ها است.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه نینوا با بیان اقدامات و خدمات این قشر بیان داشت: ما در قشر خود 92 گروه جهادی داریم که در سامانه اطلس ثبت شده اند، از ابتدای سال تا به امروز بیش از 950میز خدمت جهادی عمومی در محلات و مناطق کم برخوردار و 12 میز خدمت تخصصی در شهرک های صنعتی با هدف رفع موانع تولید برگزار کرده ایم.

وی با اشاره به اقدام سخیف پارلمان اروپا درباره تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: اینگونه اقدامات از سوی دولت‌های اروپایی و غربی، تازگی ندارد، بارها شاهد اینگونه رفتار کودکانه از سوی سران اتحادیه اروپا بوده‌ایم، اولین بار نبوده و دفعه آخر هم نیست، اما نکته حائز اهمیت در این میان، این است که چرا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره مورد توجه و عناد دشمنان است؛ پاسخ بسیار روشن است، عملکرد عالی، حضور بموقع، اثر‌گذاری بالا، توان نظامی فوق‌العاده، اطاعت‌پذیری محض از ولی امر مسلمین جهان، مقتدر در مقابل دشمن و خاضع در برابر ملت، موجبات خشم دشمن را فراهم کرده است، کارنامه درخشان سپاه در این بیش از چهار دهه، عامل اصلی اخذ تصمیمات محقرانه توسط دولت‌های غربی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها