جلسه‌ اضطراری شرکت‌ها در سازمان هواپیمایی؛

ایرلاین‌‌ها موفق به اخذ مجوز زمان‌ پروازهای اربعین نشدند

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تأیید بروز مشکل در فروش بلیت پروازهای اربعین توسط ایرلاین‌‌ها، گفت: در حال حاضر نمایندگان همه شرکت‌‌های هواپیمایی به سازمان هواپیمایی کشوری آمده‌اند و در حال برگزاری جلسه در این‌باره هستیم.
کد خبر: ۵۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷ - 07November 2015

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مقصود اسعدی سامانی درپاسخ به این سؤال که چرا فروش بلیت پروازهای عتبات برای اربعین امسال، دچار مشکل شده است؟ اظهار داشت: مقرر شده بود شرکتهای هواپیمایی در کنار اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، از فرودگاه امام خمینی (ره) در ایران و فرودگاههای نجف و بغداد در عراق، درباره زمان پرواز، مجوز بگیرند که متأسفانه در اینباره با مشکل مواجه شدیم.

وی ادامه داد: اغلب شرکتهای هواپیمایی ذکر شده (ایرانایر، تابان، نفت و ماهان)، موفق به اخذ مجوز نشدند اما امروز فقط شرکت هواپیمایی معراج ساعت 12:30 امروز موفق به اخذ مجوز فروش پروازهای عتبات شد که البته ساعات کاری رو به پایان است و فروش این ایرلاین از فردا انجام میشود.

دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی گفت: پس از بروز این مشکل بلافاصله شرکتهای هواپیمایی را به سازمان هواپیمایی کشوری دعوت کردهایم و هماکنون جلسهای چهار جانبه با حضور نمایندگان شرکتهای هواپیمایی، انجمن شرکتهای هواپیمایی، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاههای کشور در حال برگزاری است تا به نتیجهای مشخص در اینباره برسیم.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار