۴۴ سال افتخار/ فرماندار شهرستان قزوین:

انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها افتخارات بزرگی را رقم زده است

کاظمی گفت: انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها افتخارات بزرگی را رقم زده است و مسیری که انقلاب در این سال‌ها طی کرده، نه تنها دوستان بین‌المللی که دشمنان را وادار به اعتراف به عظمت و بزرگی این انقلاب کرده است.
کد خبر: ۵۷۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ - 05February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «عباس کاظمی» فرماندار شهرستان قزوین در مناسبت دهه مبارک فجر در دیدار با مبارزان انقلاب و زندانیان سیاسی دوران طاغوت که با حضور «علی‌پناه قویدل» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین، «عباس افلاطونی» معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری قزوین و در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: زندانیان سیاسی و مبارزین دوران انقلاب طلایه‌داران به ثمر نشستن یک حرکت عظیم بودند که ما وظیفه داریم از ایثارگری این عزیزان تقدیر کنیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از دیدار مبارزان انقلابی شهرستان این دیدار را یک دیدار ویژه ارزیابی کرد و گفت: کسانی که با تمام وجود برای پیروزی انقلاب زحمت کشیده‌اند، سال‌های جوانی خود را در زندان‌های ساواک گذرانده‌اند و بعد از انقلاب هم همیشه آرمان‌های انقلاب را زنده نگه داشتند قطعاً باید تکریم شوند چرا که این افراد چراغ روشنی برای راه پیش روی ما هستند.

فرماندار قزوین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها افتخارات بزرگی را رقم زده است افزود: مسیری که انقلاب در این سال‌ها طی کرده، نه تنها دوستان بین‌المللی که دشمنان را وادار به اعتراف به عظمت و بزرگی این انقلاب کرده است، امروز با مجاهدت عناصر انقلابی و ایثارگران شجره نظام به درخت تناوری تبدیل شده که روز به روز مایه مباهات خواهد بود.

وی عنوان کرد: هنگامی که از مرزهای جمهوری اسلامی خارج شویم و در کشورهای اسلامی و غیراسلامی با بدنه ملت‌ها ارتباط بگیریم، آنجایی که امکان اظهار نظر فراهم است و تحت سلطه نیستند، مردم کشورهای مختلف استقلال سیاسی که به واسطه مجاهدت بزرگ ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) به دست آمده است را افتخار بزرگی می‌دانند.

کاظمی یادآور شد: ایام بزرگداشت پیروزی انقلاب و دهه فجر فرصت مناسبی برای مرور مسیر گذشته است تا نقاط قوتمان را تقویت و نقاط ضعفمان را جبران کنیم، نسل جوان باید با مسیر طی شده آشنایی پیدا کنند، در این میان سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عظمت و ماهیت حرکت امام راحل و بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه است.

وی خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم به طور کامل مبانی عظمت بخش انقلاب اسلامی آورده شده است، در حال حاضر دشمنی و شدت عمل برای متوقف کردن قطار پیشرفت ایران افزایش پیدا کرده است اما با همه این شرارت‌ها دولت ایستاده و تلاش می‌کند روزهای بهتری را رقم بزند.

در پایان این جلسه فرماندار قزوین با ارائه گزارشی از عملکرد 17 ماهه دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش هستند که دولت را ناکارآمد نشان دهند اما دولت تلاش می‌کند مشکلات مردم را کاهش دهد و اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلفی از جمله مسکن، تنظیم بازار، کنترل کرونا، تامین کالاهای اساسی، پیشرفت علمی، توجه به حوزه خانواده صورت گرفته است که به خوبی قابل لمس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار