۴۴ سال افتخار/ فرمانده سپاه ناحیه ساری خبر داد؛

اجرای ۱۰۴۴ برنامه به مناسبت دهه فجر در ساری

«شریفی» از برگزاری هزار و ۴۴ برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و هنری در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان ساری خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ - 05February 2023

اجرای ۱۰۴۴ برنامه به مناسبت دهه فجر در ساریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه ناحیه ساری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی که توانست برای ملت ایران دستاورد‌های زیادی به ارمغان آورد، نقش امام و روحانیت در پیروزی انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی افزود: از ابتدای انقلاب دشمن تلاش کرد با استفاده از رسانه و بمباران تبلیغاتی دستاورد‌های انقلاب را زیر سوال ببرد و باور‌های افکار عمومی را منحرف کند تا بتواند در مسیر انحراف به نتیجه خود دست یابد.

این مسئول بیان کرد: با آغاز انقلاب، عمر دو هزار و ۵۰۰ ساله منحوس شاهنشاهی پایان یافت و انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۴ سال عمر انقلاب تمام قد مقابل استکبار جهانی ایستاد و ملت ایران توانست با پیروی از ولایت فقیه با اقتدار تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

فرمانده سپاه ساری ادامه داد: پیروزی انقلاب توانست ثابت کند ملت ما در تمامی میدان اعم از علمی، ورزشی، نخبگانی و مدیریتی طلایه دار هستند و دشمن نیز تلاش دارد شکاف میان نسل انقلاب و نسل دهه‌های ۸۰ و ۹۰ ایجاد کند.

وی اضافه کرد: در ایام دهه فجر هزار و ۴۴ برنامه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مانند افتتاح خانه محروم، نشست‌های بصیرتی، نمایشگاه اقتصادی «ما می‌توانیم»، نمایشگاه دستاورد‌های بانوان انقلابی، توزیع سبدکالا، مسابقات ورزشی، پروژه آبرسانی، ساماندهی گلزار شهدا، در بیش از ۶۰۰ پایگاه فرهنگی برگزار می‌شود.

شریفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما در درون و بیرون از مرز‌های کشور الگوست، اذعان داشت: انقلاب توانست ثابت کند که ما در همه میادین طلایه‌دار هستیم، باید حواسمان به توطئه دشمنان باشد و اصحاب رسانه باید جهاد تبیین را در پیش بگیرند.

فرمانده سپاه ساری خاطرنشان کرد: ما پیروری انقلاب را مدیون خون شهدا هستیم، امروز باید در عرصه جنگ فرهنگی و نرم و اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب بیش از گذشته تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار