معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی:

ارتش افتخار می‌کند که فدایی ملت است/ بیعت کارکنان نیروی هوایی ضربه شکننده‌ای بر پیکر رژیم شاهنشاهی زد

امیر سرتیپ محمودی، حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی را ضربه محکمی بر پیکر رژیم شاهنشاهی دانست و گفت: کارکنان نیروی هوایی با حضور در مدرسه علوی و بیعت با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، سندی از افتخار، حماسه، رشادت و ایمان را در برگ‌های زرین تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.
کد خبر: ۵۷۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶ - 05February 2023

ارتش افتخار می‌کند که فدایی ملت است/بیعت کارکنان نیروی هوایی ضربه شکننده‌ای بر پیکر رژیم شاهنشاهی زدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش در صبحگاه عمومی این ستاد ضمن تبریک دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت حضرت علی(ع)، اظهار داشت: استقلال، اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون ده‌ها هزار شهید گرانقدر و در پرتو مجاهدت فرزندان غیور ملت ایران در نیروهای مسلح به دست آمده و ما هرگز به دشمنان این مرز و بوم اجازه نخواهیم داد تا خدشه‌ای به آرمان‌های حضرت امام (ره)، شهدا و ملت فهیم، قدرشناس و شهیدپرور ایران اسلامی وارد سازند.

امیر سرتیپ محمودی در ادامه انقلاب اسلامی را یک جریان پویا و سرزنده دانست و افزود: مردم ستون این انقلاب هستند که در هشت سال دفاع مقدس و سختی‌ها همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌‎اند.

معاون اجرایی ارتش با اشاره به نقش ارتش در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: همزمان با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی پیکره اصلی ارتش که متشکل از جوانان فداکار و مسلمان و اغلب مستضعف ایرانی بود به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفت و هم‍صدا و همراه با مردم در براندازی رژیم شاهنشاهی و ستیز بی امان با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب برخاست. ارتش به عنوان نخستین بازوی توانمند نظامی انقلاب در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش‌‎های خستگی ناپذیر و مستمری را با فداکاری و ایثار در ابعاد مختلف آغاز کرد.

امیر سرتیپ محمودی افزود: امام خمینی(ره) روز پیوستن ارتش به مردم را با عبارت حکیمانه «لحظه شادی بندگان خدا و یأس ستمگران» و نقطه درخشان و افتخار آمیز قلمداد کرد.

وی افزود: چند ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان علیه انقلاب و نظام توطئه کردند و امام راحل با دوراندیشی خود و صدور فرمان تاریخی و نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش اعلام کردند که ارتش باید برای حفظ انقلاب و نظام بماند و حتی بهتر از گذشته به ماموریت‌های خود ادامه دهد.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه ارتش قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با عشق و علاقه برای پیروزی انقلاب ایثار و جانفشانی کرده، تصریح کرد: گسستن از رژیم منفور پهلوی و پیوستن به اقیانوس ملت، بیعت با امام ملت، درهم شکستن توطئه‌های گوناگون دشمن به ویژه مقابله با ضد انقلاب، حضور گسترده و چشمگیر چندین ساله در عرصه‌های حماسه و شرف، حراست و دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی و کیان مقدس جمهوری اسلامی خودت شاهدی صادق بر جانفشانی‌های و ایثار ارتش است.

امیر سرتیپ محمودی حرکت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی در روز19 بهمن ماه را ضربه محکمی بر پیکر رژیم شاهنشاهی خواند و افزود: در این روز افسران و همافران نیروی هوایی با حضور در مدرسه علوی و بیعت با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سندی از افتخار، حماسه، رشادت و ایمان را در برگ‌های زرین تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند. عظمت این رویداد باشکوه نه تنها در خاطره نسل انقلاب بلکه در ذهن نسل‌های آتی این کشور همیشه به عنوان یک حماسه جاویدان متجلی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شانزدهم بهمن در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان قرآن، عترت و غیرت دینی نامگذاری شده است، افزود: فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در دیدار امسال خود با مردم قم، غیرت دینی را عامل نجات کشور در بزنگاه‌های مختلف و عامل تبدیل تهدیدها به فرصت خواندند.

امیر سرتیپ محمودی درباره اهانت دشمنان به قرآن کریم و پیامبر(ص) گفت: تحرکاتی که دشمنان دارند از روی استیصال است؛ این‌ها در گل مانده‌اند که به ساحت مقدس قرآن مجید و به مرجعیت دینی، ارزش‌های دینی و پیامبران الهی توهین می‌کنند اما نمی‌دانند که ملت ایران و ملت مسلمان جلوی این‌ها ایستاده است. ما نسبت به ارزش‌هایمان حساسیم و باید هم حساس باشیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار