محاصره شهر «اریحا» در کرانه باختری برای نهمین روز متوالی

نظامیان رژیم صهیونیستی برای نهمین روز متوالی شهر اریحا و اردوگاه «عقبة جبر» در کرانه باختری را به محاصره خود درآورده‌اند.
کد خبر: ۵۷۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ - 05February 2023

محاصره شهر «اریحا» در کرانه باختری برای نهمین روز متوالیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی موانع نظامی در ورودی‌های اصلی و فرعی شهر اریحا قرار داده و با اعمال محدودیت برای عبور و مرور خودرو‌های فلسطینی باعث ایجاد ترافیک سنگین در ورودی‌ها شهر شده‌اند.

«جهاد ابوالعسل» استاندار اریحا نیز گفت که نظامیان صهیونیست در برابر تردد دانشجویان، بیماران و بازرگانان از طریق گذرگاه‌های نظامی محدودیت ایجاد کرده و به یورش به منازل شهروندان و بازداشت آن‌ها ادامه می‌دهند.

«عبدالکریم سدر» شهردار اریحا نیز گفت که کابینه رژیم اشغالگر به محاصره شهر اریحا و تحمیل سیاست مجازات جمعی علیه ساکنان آن به خصوص شهروندان اردوگاه عقبة جبر ادامه می‌دهد و در این فصل زراعی خسارت‌های زیادی را به کشاورزان وارد کرده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز شنبه (دیروز) با یورش به اردوگاه عقبة جبر در جنوب اریحا ۱۳ شهروند فلسطینی را مجروح کردند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار