۴۴سال افتخار/

دیدار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با خانواده شهید «حیدر آماده»

«هژبری» در پنجمین روز از دهه فجر، پس از افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه با خانواده شهید «حیدر آماده» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۷۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ - 05February 2023

دیدار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با خانواده شهید«حیدر آماده»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «سعید هژبری» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام امروز (یکشنبه) در پنجمین روز از دهه مبارک فجر پس از افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه با خانواده شهید«حیدر آماده» دیدار و گفت‌وگو کرد.

هژبری در این دیدار ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: آمده ایم که میثاق ببندیم که انشاالله راه شهیدان را ادامه بدهیم و با خدمتگزاری صادقانه خالصانه بتوانیم به برکت خون شهدا خدمتگزار خوبی برای نظام جمهوری اسلامی باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ادامه افزود: قطعا ما هرگاه راه شهدا را ادامه داده ایم انقلاب ما محصور مانده و حافظ امنیت و تمامیت کشورمان خواهیم شد.

وی خطاب به مادر شهید آماده گفت: از شما مادر عزیز که نفستان پاک است می خواهیم ما را دعا کنید در راه شهدا و پاسداری از خون شهدا موفق باشیم و بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم عزیزمان بویژه خانواده محترم شهدا باشیم.

شهید حیدر آماده در سن ۱۷سالگی و زمانی که دانش آموز بودند در تاریخ ۳ دی ماه ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی مهران به فیض شهادت نائل گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار