۴۴ سال افتخار/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

خدمت به نیازمندان، پاسداری از انقلاب اسلامی است

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: رسیدگی به درماندگان و ارائه خدمات به مردم در همه ابعاد، در چارچوب و مفهوم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۷۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴ - 05February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سید احمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی امروز در مراسم اهدای ۳۲۰ سری جهیزیه به نیازمندان حاشیه شهر مشهد، ضمن تبریک ایام دهه فجر و میلاد امیرالمؤمنین علیه‌السلام، اظهار داشت: نکته‌ای که شاید در ذهن برخی دوستان وجود داشته باشد، این است که با وجود نهادهای خدماتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، هلال احمر و نهادهای خدماتی و امدادی دیگر، حرکت‌های خدماتی و امدادی سپاه پاسداران به چه منظور است.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان این‌که سپاه پاسدار انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: هر اقدامی در حوزه انقلاب باشد، در حوزه رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: چیزی در انقلاب پیدا نمی‌کنید که در حوزه سپاه نباشد، رسیدگی به درماندگان و ارائه خدمات به مردم در همه ابعاد در چارچوب و مفهوم انقلاب است.

این مقام مسئول به ریزش‌های رخ داده در عمر ۴۴ ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در طول ۴۴ سال حیات انقلاب اسلامی، در جریان‌های انقلابی، نظامی و جریان‌های روزمره، ریزش‌ها و فتنه‌های گوناگونی رخ داده که دو عامل داشت؛ عامل اول، آسیب به اخلاص ما بود.

وی یادآور شد: هرجا اخلاص ما آسیب دید، آنجا دچار مشکل شدیم و هر عزیزی از ما در اخلاصش آسیب وارد شد، برگشت، در مقابل انقلاب ایستاد و ایجاد مشکل کرد.

علم‌الهدی تصریح کرد: روزی که عزیز رزمنده فداکار در مقابل دشمن ایستاد و در زیر باران آتش دشمن، جز شهادت در آینه فکرش چیزی نبود، اخلاصی داشت که تنها خدا در باورش نمایان می‌شد و زمانی در مقابل انقلاب ایستاد که در نظرش، آن خدای شب عملیات کنار رفت.

امام جمعه مشهد، عامل دوم ریزش‌ها را «رسالت‌نشناسی» دانست و بیان داشت: در برخی موقعیت‌ها، ما نه خودمان را شناختیم و نه رسالتمان را و ضربه‌هایی که در طول انقلاب خوردیم، به دلیل بازگشت از مسیر خدا و فراموش کردن رسالت‌هایمان بود.

وی ضمن قدردانی از اقدامات حمایتی انجام شده در رسیدگی به نیازمندان، گفت: امتیار کار و خدمات شما، خشنودی قلب امام زمان(عج) است و امیدواریم در مقابل، حضرت برای ما و شما نیز دعا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار