در صحن علنی مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛

قدردانی نمایندگان مجلس از موافقت رهبر انقلاب اسلامی با عفو گسترده متهمان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود از موافقت رهبر انقلاب اسلامی با عفو گسترده متهمان قدردانی کردند.
کد خبر: ۵۷۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ - 06February 2023

نمایندگان مجلس از موافقت رهبر انقلاب با عفو گسترده متهمان قدردانی کردندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه (۱۷ بهمن) در نطق میان دستور خود به عفو رهبری، برجام، کارشکنی اروپایی‌ها، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و... اشاره کردند.

ایران امروز ایران مستقل و قوی است

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس در نطق میان دستور خود اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از نخستین روز‌ها مورد آماج حملات قدرت‌های دنبا بود. این نظام مقتدراست و ایران امروز ایران مستقل و قوی است.

وی افزود: ملت ایران اعتراض و نقد‌های خود را ابراز می‌کنند و مطالبه‌گری منصفانه می‌کنند و از سوی دیگر پیگیری مطالبات مردم وظیفه ذاتی حاکمیت است. همه جریان‌ها و احزاب سیاسی باید اعتقاد داشته باشند که مردم ایران در دفاع از شعار‌های انقلاب از همه مردم جهان برتر و بهتر هستند.

قاتلان حاج قاسم منتظر انتقام سخت باشند

منصورعلی زارعی کیاپی نماینده مردم ساری در مجلس نیز در نطق میان دستور خود گفت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به دقت گوش کنید تا حالا هر اقدامی که برای براندازی جمهوری اسلامی انجام دادید، به سنگ خورد. با ملت ایران با احترام برخورد کنید و رفتار خود را با ایران تغییر دهید.

وی خطاب به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها گفت: هرکجا را برای زندگی خود انتخاب کنید در امان نخواهید بود، منتظر انتقام سخت به خاطر شهادت حاج قاسم باشید.

انتهای پیام/۳۴۱

نظر شما
پربیننده ها