صبح امروز

جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد در گرگان برگزار شد

جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد صبح امروز (یکشنبه) به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان برگزار گردید.
کد خبر: ۵۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ - 08November 2015

جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد در گرگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، در آستانه فرارسیدن 26 آبان ماه، سالروز شکوهمند آزادسازی سوسنگرد، جلسه ای به منظور برنامه ریزی و هم اندیشی در راستای بزرگداشت هر چه بهتر این حماسه ارزشمند، صبح امروز یکشنبه 17 آبان ماه، با حضور نمایندگان ادارات و سازمانهای کشوری و لشکری استان گلستان، در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، سرهنگ حسن نیا مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد(ع)، گفت: در تقویم رسمی کشور سه مناسبت آزادسازی خرمشهر، هفته دفاع مقدس و آزادسازی سوسنگرد به عنوان ایام دفاع مقدس در سال مشخص شده است که ریاست این ستاد بر عهده استاندار و دبیری آن با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس می باشد.

وی به تشریح حماسه آزادسازی سوسنگرد پرداخت و افزود: مقام معظم رهبری نقش محوری و بی بدلیلی در آزادسازی سوسنگرد داشتند و به همین منظور پاسداشت این حماسه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان اظهار داشت: مراسم بزرگداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد همزمان با تشکیل و راه اندازی سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس در استان، در مورخ 26 آبان ماه سال جاری با سخنرانی "سردار محمدی فرد" رئیس این سازمان برگزار خواهد شد.

در ادامه حاضرین در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در راستای اجرای بهتر مراسم بزرگداشت این حماسه ارزشمند، ارائه نمودند.

در پایان مقرر گردید مراسم بزرگداشت حماسه آزادسازی سوسنگرد همزمان با تشکیل سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس در گلستان، ساعت 9 صبح روز سه شنبه 26 آبان ماه، در سالن سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان با سخنرانی "سردار محمدی فرد"رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس، برگزار گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها