مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

تداوم خط شهادت، استمرار انقلاب اسلامی را به‌ همراه دارد

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: دشمنان انقلاب اسلامی این نکته اساسی را هیچگاه درک نمی‌کنند که رمز پیروزی و استمرار نظام مقدس اسلامی ایمان، جهاد، شهادت و ولایت فقیه است و با همین شاخصه‌ها تا تشکیل تمدن بزرگ اسلامی به راه خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۵۷۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ - 06February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در مراسم چهلمین روز خاکسپاری شهید گمنام دانشگاه تربت حیدریه اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی این نکته اساسی را هیچگاه درک نمی‌کنند که رمز پیروزی و استمرار نظام مقدس اسلامی ایمان، جهاد، شهادت و ولایت فقیه است و با همین شاخصه‌ها تا تشکیل تمدن بزرگ اسلامی به راه خود ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: نظام سلطه معارف است که بهترین طراحی‌ها و بسیج همه امکانات و تجهیزات برای یک توطئه، برنامه‌ریزی دقیق می‌شود اما با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی این توطئه‌ها نقش برآب می‌شود.

این مسئول گفت: دشمنان در جریان اغتشاشات سال جاری محاسبات غلط داشتند و قدرت تحلیل صحیح صحنه را نداشتند و برخی موضوعات را لحاظ نکرده بودند و بدان خاطر بود که نقشه آنها هم با شکست مواجه شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه امروز دشمن درصدد است جوانان را از صف انقلاب خارج کند، بیان داشت: بر همین اساس فریضه فوری و ضروری جهاد تبیین که از لسان رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شده بر همگان واجب کفایی است.

یوسفعلی‌زاده ادامه داد: این بدان معناست که هرکس در هرکجا با قلم، زبان، رفتار و کردار خود به هر اندازه‌ای که می‌تواند در این جهاد تبیین همانند دفاع مقدس حضور مستمر و مثمر ثمر داشته باشد.

وی به تشییع شهدای گمنام در استان خراسان رضوی در دی‌ماه امسال اشاره کرد و افزود: در شرایطی که دشمن دائم فتنه‌انگیزی و تنفر ایجاد کرده بود، حضور شهدای گمنام همانند ابر رحمتی بر سرتاسر کشور بارید و غبار فتنه، اختلاف و دودسته‌گی را شست‌وشو داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در مدت ۲۰ روز که استان خراسان رضوی میزبان شهدای گمنام بود بیش از یک هزار و ۲۰۰ برنامه با حضور این شهدای والامقام برگزار و بیش از یک میلیون نفر بصورت مستقیم توفیق زیارت شهدای گمنام را پیدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار