۴۴ سال افتخار/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نرم‌افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی باید تعلق جامعه را به فرهنگ شهادت ارتقا دهد

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: نرم‌افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی تلاش خواهد کرد که تعلق جامعه هدف را به فرهنگ ایثار، جهاد، مقاومت و شهادت بیشتر کند.
کد خبر: ۵۷۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ - 07February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آئین رونمایی از نرم‌افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «مصطفی حافظی» مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی و نمایندگان دستگاه‌ها و یگان‌های نظامی و انتظامی امروز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهارداشت: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی پایدار و نظام مقدس اسلامی برقرار و روزبه‌روز مستحکم‌تر به حرکت خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: خون شهدا و ایثار مجاهدان به ثمر نشسته و بحمدالله بنا بر قرائن و با چشم سر، شکست جبهه باطل قابل مشاهده است.

این مسئول در ادامه ضمن قدردانی از اقدام صورت گرفته در راستای تولید نرم‌افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی، گفت: باید از طریق این نرم‌افزار ارتباط صمیمی‌تر، قوی‌تر و گسترده‌تر در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس با جامعه هدف برقرار شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی یادآور شد: عصبانیت دشمن از جمهوری اسلامی پایان‌ناپذیر است اما همت و مجاهدت جبهه حق هم به موازات دشمنی‌های نظام سلطه گسترش یافته و شکست از آن جبهه باطل و پیروزی از آن جبهه حق است.

وی با اشاره به فرمایش شهید سپهبد قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه ملت ایران، ملت شهادت است، تصریح کرد: نرم‌افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی تلاش خواهد کرد که تعلق جامعه هدف را به فرهنگ ایثار، جهاد، مقاومت و شهادت بیشتر کند.

یوسفعلی‌زاده ابراز داشت: باید از فرصت فضای مجازی حداکثر استفاده را داشته باشیم. دشمن در جریان اغتشاشات سال جاری تلاش کرد از یک دنیا فرصت فضای مجازی، بی‌نهایت تهدید خود را عملیاتی کنند که باز هم با نه بزرگ و مقاومت بی‌نظیر آحاد جامعه روبرو شد.

این مسئول تأکید کرد: تولید نرم‌افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی محصول تفکر جهادی است اما بهره‌برداری از این نرم‌افزار و تقویت و گسترش آن نیازمند مداومت، رصد و تولید محتواهای اثرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار