۴۴ سال افتخار/ مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی مطرح کرد؛

نرم‌افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی پلی برای ارتباط بی‌واسطه با جامعه هدف

«حقدادیان» گفت: باتوجه به نیازی که برای ارتباط بیشتر و بی‌واسطه با مخاطبین حوزه اخبار و اطلاع‌رسانی برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت احساس می‌شد طراحی و تولید نرم‌افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های روز در یک حرکت جهادی انجام شد.
کد خبر: ۵۷۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ - 07February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «محمدرضا حقدادیان» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در آئین رونمایی از نرم‌افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی که امروز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه به نیازی که برای ارتباط بیشتر و بی‌واسطه با مخاطبین حوزه اخبار و اطلاع‌رسانی برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت احساس می‌شد طراحی و تولید نرم‌افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این نرم‌افزار با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های روز در یک حرکت جهادی با مشارکت مدیریت هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تولید و امروز که مصادف با ایام‌الله دهه فجر است رونمایی شد.

مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: این نرم‌افزار که بر روی گوشی‌های هوشمند قابل نصب است به‌صورت رایگان برای گروه‌های سنی مختلف قابل تهیه است.

حقدادیان ارتباط موثر با خبرگزاری دفاع مقدس، تبادل اطلاعات و پیشنهادات بین مخاطبین و بهره‌گیری از تکنیک‌های روز را از امتیازات نرم‌افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اطلاع از آخرین اخبار دفاع مقدس، دسترسی آسان، ارائه محتوا به صورت دسته‌بندی شده را از دیگر امتیازات این نرم‌افزار دانست.

وی بیان داشت: نرم‌افزار خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی دارای چند بخش است که مخاطب براساس علاقه به این بخش‌ها مراجعه می‌کند.

حقدادیان ادامه داد: اخبار برگزیده در صفحه نخست این نرم‌افزار و سایر اخبار به‌صورت دسته‌بندی در سرویس‌های حماسه و جهاد، دفاعی و امنیتی، فرهنگ و هنر، اخبار داخلی، اجتماعی، بین‌الملل، استان‌ها، گالری تصاویر و فیلم بارگذاری می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: در این نرم‌افزار بخشی به‌عنوان حساب کاربری درنظر گرفته شده که مخاطب با ایجاد این حساب و برقراری ارتباط مستقیم با دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خراسان رضوی می‌تواند با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود با ادمین تبادل نظر کند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک برای سایر مدیریت‌ها و همچنین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی نرم‌افزارهای مجزایی تهیه کنیم.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار