۴۴ سال افتخار/

مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید سلیمانی دانشگاه سمنان افتتاح شد

مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه سمنان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، استاندار و جمعی دیگر از مسئولان افتتاح شد.
کد خبر: ۵۷۱۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ - 07February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه سمنان امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری رسید.

مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه سمنان با حضور «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، عباس گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، دانشگاهیان دانشگاه سمنان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی همزمان با هفتمین روز دهه فجر افتتاح شد.

سیف‌الله سعدالدین، سرپرست دانشگاه سمنان عنوان کرد: مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه سمنان به‌عنوان طرحی منحصربه‌فرد و منتخب جهانی همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: این مجموعه به همراه کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان در مجموع به مساحت ۱۱ هزار و ۴۰۰ مترمربع احداث شده است که مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه با زیربنای پنج هزار و ۳۰۰ مترمربع در ایام‌الله دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

سرپرست دانشگاه سمنان با بیان اینکه ساخت این مرکز همایش‌ها از سال ۱۳۸۶ آغاز شده است، متذکر شد: این مجموعه دارای یک سالن همایش اصلی با ظرفیت یک‌هزار نفر، دو سالن همایش با ظرفیت ۲۵۰ نفر، فضای چندمنظوره، بخش اداری، نمایشگاهی و رفاهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها