معاون وزیر تعاون و رفاه اجتماعی:

جامعه کارگری در اغتشاشات، فراخوان نظام سلطه را بی‌پاسخ گذاشت

«مسکنی» گفت: کارگران، مجاهدان عرصه اقتصادی کشور هستند که با وجود برخی مشکلات اقتصادی، در فتنه‌انگیزی‌های اخیر با دشمن همراه نشده و دعوت نظام سلطه را بی‌پاسخ گذاشتند.
کد خبر: ۵۷۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲ - 07February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «مهدی مسکنی» معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یادواره «کارگران آسمانی» یادبود ۸۰۰ شهید کارگر شهرستان سبزوار که با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت: دشمن در وقایع ماه‌های اخیر روی جامعه کارگری حساب زیادی باز کرده بود اما آنان با هوشیاری، معاندان را در این توطئه‌ها همراهی نکردند.

وی افزود: کارگران، مجاهدان عرصه اقتصادی کشور هستند که با وجود برخی مشکلات اقتصادی، در فتنه‌انگیزی‌های اخیر با دشمن همراه نشده و دعوت نظام سلطه را بی‌پاسخ گذاشتند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: کارگران با مال و جان خود برای دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی جهاد می‌کنند، چنانکه کارگران در حوادث ماه‌های گذشته پشت نظام جمهوری اسلامی را خالی نکردند.

مسکنی گفت: جامعه کارگری کشور قشر مستضعف و در عین حال مقتدری است که برای کسب روزی حلال مجاهدانه کار و تلاش می‌کند و دولت خدمتگزار نیز در کنار تمامی تلاش‌ها، نسبت به رفع مشکلات کارگران توجه ویژه‌ای دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بیش از ۹۰ درصد اعضای جامعه کارگری زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند و افزایش ۵۷ درصدی دستمزد کارگران یکی از خدمات دولت به آنها بوده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به جنگ نرم شناختی دشمن ابراز داشت: در این عرصه بیش از ۷۰ کشور علیه جمهوری اسلامی فعالیت دارند و عملیات روانی رسانه‌ای مختلفی را طراحی می‌کنند و برخی از نفوذی‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آنان نیز برای همراه کردن جامعه با دشمن، در گلوگاها کمین نشسته‌اند.

مسکنی تصریح کرد: جمهوری اسلامی بیش از چهار دهه در برابر تمامی توطئه‌های استکبار جهانی مقاومت کرده است که بیان این دستاوردها نیاز به جهاد فراگیر تبیین دارد.

وی با بیان اینکه شهدای گرانقدر، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورده‌اند، بیان داشت: از مجموع ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری کشور ۸۰۰ شهید مربوط به منطقه سبزوار است که این مهر تاییدی بر پیشینه فرهنگی، مذهبی و همراهی مردم این دیار با انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار