۴۴ سال افتخار/ رئیس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۷۰ نقطه آذربایجان شرقی

«اسکندری» از برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بیش از ۷۰ نقطه استان آذربایجان شرقی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ - 08February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام «میکائیل اسکندری» رئیس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بسیار بالای حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب، اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مهمترین و حیاتی‌ترین صحنه برای نشان دادن مشروعیت نظام بوده و در تمام سال ها، مردم با حضور گسترده و پرشور خود، بر این مشروعیت صحه گذاشته‌اند.

وی اضافه کرد: امسال نیز همانند گذشته، این راهپیمایی با شور و شعور هرچه تمام‌تر، در بیش از ۷۰ نقطه در استان آذربایجان شرقی از جمله مرکز استان، شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهرها، دهستان‌ها و روستا‌های استان برگزار خواهد شد، که تلاش شده است برنامه‌های مختلف و متنوعی در این روز اجرا شود.

«اسکندری» با بیان این نکته که تمام تمهیدات از جمله ترافیکی، امنیتی، انتظامی و‌... برای برگزاری هرچه منظم‌تر و باشکوه‌تر این راهپیمایی اتخاذ شده است، از اجرای برنامه‌های مختلف در مراسم راهپیمایی شهر تبریز خبر داد و افزود: اجرای سرود‌های مختلف، راه اندازی کتابخانه‌های سیار، برپایی غرفه، نمایشگاه، دستاورد‌های ۴۴ ساله انقلاب اسلامی و ۱۶ ماهه دولت سیزدهم، برگزاری نمایش، تئاتر و‌...، اجرای برنامه زنده کودک در مسیر‌های اصلی و فرعی راهپیمایی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این روز شاد و ملی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین از «محمدباقر قالیباف»، رییس مجلس شورای اسلامی بعنوان سخنران راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن شهر تبریز نام برد.

وی در پایان از عموم اقشار مختلف مردم شهیدپرور دعوت کرد تا بار دیگر با شرکت گسترده در این راهپیمایی، ارادت و علاقه خود را به نظام اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ابراز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار