۴۴ سال افتخار/ رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن مٌهر باطلی بر اهداف خبیث دشمن است

جوکار گفت: روند برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکنون به خوبی انجام شده است و امیدواریم در ۲۲ بهمن مردم با حضور پرشور بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهداف خبیثشان ناکام بگذارند.
کد خبر: ۵۷۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۰ - 09February 2023

حضور پر شور مردم در 22 بهمن مهر باطلی بر اهداف خبیث دشمن است«محمدصالح جوکار» رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به مراسم‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مردم ایران در ایام‌الله دهه فجر امسال با احساس مسئولیت بیشتری وارد صحنه می‌شوند تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

جوکار تصریح کرد: مردم به این درک رسیده‌اند که اگر در صحنه نباشند انقلاب و کشور مورد تعرض و تهدید بیگانگان واقع می‌شود، آن چیزی که برای هر کشوری مهم است پشتوانه مردمی برای رسیدن به اهداف و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه تا کنون روند برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی به خوبی انجام شده است و امیدواریم در ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم ایران اسلامی بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهداف خبیثشان ناکام بگذارند.

وی درخصوص رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم خاطرنشان کرد: ملت ایران در تمام زمینه‌ها و عرصه‌ها همواره حمایت خود را از انقلاب و نظام نشان داده‌اند و چیزی برای مسئولان کم نگذاشتند، بر همین اساس هم سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران زبان‌زد سران کشروهای دنیا است.

جوکار خاطرنشان کرد: قطعاً مسئولان هم باید حامی مردمی که تمام قد از انقلاب دفاع می‌کنند باشند و با خدمتگزاری صادقانه برای مردم لطفشان را جبران کنند، رفع مشکلات و معضلات معیشتی مردم امروز از واجب‌ترین اولویت‌هایی است که مسئولان باید به آن توجه کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که مردم استوار ایستاده‌اند، مسئولان باید گام‌های استوار را برای بهبود شرایط اقتصادی بردارند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار