۴۴ سال افتخار/ نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دهه فجر و ۲۲ بهمن امسال اوج تجلی وحدت ملی/ مردم با حضور باشکوه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند

کوچکی‌نژاد گفت: مردم با اینکه نسبت به عملکرد برخی از مسئولان گلایه به حقی دارند، اما این مسائل را نسبت به اصل نظام تفکیک می‌کنند و با حضور پررنگ خود در ۲۲ بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۵۷۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۱ - 10February 2023

مردم با حضور پر رنگ در 22 بهمن توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند«جبار کوچکی‌نژاد» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به حمایت همه جانبه مردم از نظام و انقلاب، اظهار داشت: مردم ایران همواره نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی نظام عنایت ویژه و خاصی داشته‌اند.

کوجکی‌نژاد تصریح کرد: مردم به رغم اینکه نسبت به عملکرد برخی از مسئولان در سطح اجرایی و تقنینی گلایه‌ و مطالبات به حقی دارند، اما این مسائل را نسبت به اصل نظام تفکیک می‌کنند و در مقاطعی که نظام و انقلاب در معرض تهدید دشمن قرار می‌گیرد با حضور پر رنگ خود در ۲۲ بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آشوب‌های اخیر تهدید جدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، اما هدف اصلی دشمن مردم بودند، دشمنان تصور می‌کردند که فاصله عمیقی بین حاکمیت و مردم ایجاد شده است و بر همین اساس هم می‌توانند فتنه‌گری کنند.

وی افزود: دهه فجر امسال و ۲۲ بهمن به عنوان اوج تجلی وحدت ملی، فرصت بسیار خوبی است تا ملت شریف ایران یک بار دیگر به دنیا اعلام کنند که پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و دشمن همواره در فتنه‌گری‌های خود به در بسته خواهد خورد.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: قطعاً حضور پرشور مردم که حاکی از حمایتشان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های امام و شهدا است، توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار