۴۴ سال افتخار/

برپایی کاروان دانایی در شهرستان زاوه+ تصاویر

«کاروان دانایی» در قالب برگزاری برنامه‌های متنوع همچون مسابقات ورزشی، فرهنگی، اجرای نمایش عروسکی و اجرای سرودهای انقلابی و مذهبی با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ایام‌الله دهه فجر در روستاهای قلعه آقاحسن، ساق و کاریزک ناگهانی از توابع شهرستان زاوه برپا شد.
کد خبر: ۵۷۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ - 08February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های فرهنگی کتاب محور در قالب «کاروان دانایی» در شهرستان زاوه با حضور حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، «محمد وفائی‌نژاد» فرماندار شهرستان زاوه و جمعی از اهالی روستاهای قلعه آقاحسن، ساق و کاریزک ناگهانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سبزیان اظهار داشت: امروز همه مردم به دنبال تحقق آرمان، ایران کتابخوان هستیم. در واقع به دنبال اهتزاز پرچم دانایی هستیم چراکه حوزه کتاب و کتابخوانی اشاره به دانایی و آگاهی دارد و روی دیگر آن توانایی و قدرت است.

وی با بیان اینکه برای ایجاد ایران قدرتمند باید بدنبال ایران کتابخوان و دانا باشیم، افزود: امروز کتابخانه نه تنها محلی برای امانت و مطالعه کتاب بلکه محلی برای گفت‌وگو، مهارت‌افزایی و تجمعات دانایی است.

برپایی کاروان دانایی در شهرستان زاوه+ تصاویر

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی خطاب به اهالی روستای ساق، گفت: باید از ظرفیت کتابخانه‌ها به عنوان یک فرهنگسرای اجتماعی استفاده کنید.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری و همراهی مسئولین شهرستان زاوه شاهد تکمیل و بهره‌برداری پروژه کتابخانه عمومی این روستا باشیم و بیان داشت: کتابخانه باعث ایجاد نشاط، امید و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

سبزیان تصریح کرد: اما این نوید را می‌دهم که تا آن زمان به امید خداوند با راه‌اندازی کتابخانه سیار در آینده‌ای نزدیک امکان استفاده اهالی حداقل پنج روستای شهرستان زاوه را از خدمات کتابخانه‌ای فراهم سازیم.

برپایی کاروان دانایی در شهرستان زاوه+ تصاویر

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانش‌آموزان، گفت: معظم له توصیه فرمودند «شما باید درس بخوانید»؛ چراکه برای ایران مقتدر، باید انس با کتاب داشته باشید.

«کاروان دانایی» در قالب برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی همچون مسابقات ورزشی، فرهنگی، اجرای نمایش عروسکی «هدهد کتابخوان» و اجرای سرودهای انقلابی و مذهبی با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ایام‌الله دهه فجر در سه روستا از توابع شهرستان زاوه حضور یافت.

برپایی کاروان دانایی در شهرستان زاوه+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار