۴۴ سال افتخار/

رونمایی از کتاب دفاع مقدس در اردبیل

آیین رونمایی از کتاب دفاع مقدس «تا ابد تمدید شد» در تالار بیضای اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ - 08February 2023

44 سال افتخار/ رونمایی از کتاب دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز (چهارشنبه) آیین رونمایی از کتاب «تا ابد تمدید شد» از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، تألیف «حافظ علی دلجو» از رزمندگان مدافع حرم استان در تالار بیضای اردبیلی در طبقه فوقانی کتاب خانه شماره 2 شهید مطهری اردبیل برگزار شد.

در این مراسم، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام عسگر کریمیان» از فرماندهان دفاع مقدس استان اردبیل، کتاب را عنصر تعیین کننده در حفظ حقایق دفاع مقدس دانست و گفت: در جنگ ترکیبی ادراکی و شناختی حفظ و ارائه اسناد متقن و موثق نقش تعیین کننده دارد و می تواند در جلوگیری از تحریف و انکار حقیقت نقش آفرینی کند.

این آزاده و جانباز دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس مملو از گنج های بی پایان معرفتی است که در جنگ ادراکی و شناختی ابزار مقابله با دسیسه های دشمن است.

در ابتدای این مراسم «پروانه رضا قلی زاده» مدیر کل کتاب خانه های عمومی استان اردبیل ضمن گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان را پیش رو نشر فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت دانست.

در پایان از کتاب تا ابد تمدید شد مجموعه خاطرات رزمندگان جبهه مقاومت به کوشش حافظ علی دلجو از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان رونمایی شد.

انتهای پیام/ صادق اسدی کلخوران

نظر شما
پربیننده ها