ما مقاوم هستیم/ استاندار خوزستان:

راهیان‌نور جبهه حق انقلاب اسلامی علیه دشمنان را به تصویر می‌کشد

حسینی محراب با بیان اینکه راهیان نور جبهه حق انقلاب اسلامی علیه دشمن را به تصویر می‌کشد، گفت: خوزستان دروازه ورود تشیع بوده و شلمچه همانند بهشت است و هر چقدر به آن رسیدگی کنیم در واقع بهشتیان را پرورش داده‌ایم.
کد خبر: ۵۷۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ - 08February 2023

راهیان‌نور جبهه حق انقلاب اسلامی علیه دشمنان را به تصویر می‌کشدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «علی‌اکبر حسینی‌محراب» استاندار خوزستان امروز در جمع خبرنگاران به مصوبات نشست هماهنگی میزبانی از کاروان‌های راهیان‌نور در استان اشاره کرد و اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم برای حضور کاروان‌های راهیان نور در حال انجام است و مقرر شده تا کمبودها در سه کارگروه امنیتی، عمرانی و فرهنگی پیگیری شود.

وی افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی به سهولت و امنیت کامل به زیارت خود بپردازند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه راهیان نور جبهه حق انقلاب اسلامی علیه دشمن را به تصویر می‌کشد، عنوان کرد: خوزستان دروازه ورود تشیع بوده و شلمچه همانند بهشت است و هر چقدر به آن رسیدگی کنیم در واقع بهشتیان را پرورش داده‌ایم.

حسینی محراب گفت: دختران و پسران ما با آمدن به یادمان‌های شهدا، دچار یک تغییر روحی می‌شوند اگرچه تمام زمین و زمان دوست دارد که بچه‌های ما از این انقلاب دور شوند.

وی تاکید کرد: راهیان نور بخشی از خوزستان بوده و همه ما موظف به پیگیری مشکلات راهیان نور هستیم و برای رسیدگی به ۱۲ یادمان شهدای استان می‌توان از امکانات شرکت‌های نفتی، نیشکر و پتروشیمی استفاده کرد.

نشست هماهنگی میزبانی خوزستان از کاروان‌های راهیان‌نور روز گذشته با حضور استاندار خوزستان، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان و دیگر دستگاه های فرهنگی استان در محل استانداری خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار