پیام تبریک فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح به‌مناسبت روز نیروی هوایی

جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه روز نیروی هوایی را تبریک گفتند.
کد خبر: ۵۷۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ - 08February 2023

پیام تبریک فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح به‌مناسبت روز نیروی هواییبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش و حجت الاسلام «احمدرضا پورخاقان» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در پیام‌هایی جداگانه ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی را به امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش تبریک گفتند.

بنابراین گزارش، متن پیام فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمندم امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی
فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

۱۹ بهمن یادآور حماسه بزرگ کارکنان بصیر و انقلابی نیروی هوایی و پدافند هوایی است که در کنار ملت، با شجاعتی مثال زدنی با حضرت امام خمینی (ره) بیعت کردند و باعث ایجاد دلگرمی برای انقلابیون و تسریع روند پیروزی انقلاب شدند.

آنانی که در ظلمت‌ها، شعله امیدی را برافروخته، میلاد خورشید را جشن گرفته، مدال عزتمندانه و تاریخی بیعت ناگسستنی با رهبر کبیر انقلاب را کسب کردند و الهی شدند که بی‌شک این حماسه عظیم خلق شده توسط نیروی هوایی الهی آگاه و باغیرت هیچگاه از ذهن این مردم عزیز فراموش نخواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از برادران شما در نیروی پدافند هوایی ارتش، ضمن تبریک به جنابعالی و مجموعه کارکنان آن نیروی خدوم و الهی، توفیق جنابعالی و همرزمان عزیزتان را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و هدایت‌های روشنگرانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خداوند سبحان خواستارم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد»


بر اساس این گزارش، در پیام فرمانده نیروی دریایی ارتش آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه‌ى ۱۹ بهمن یک خط‌شکنىِ بزرگ بود، بزرگداشت سالروز نیروی هوایی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران بنا به بیان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در سالروز این روز تاریخی، «فقط به منظور زنده نگهداشتن یک خاطره نیست، بلکه عبرت گرفتن از گذشته، درس اقدام، ابتکار، ایستادگى، کار بهنگام و تأثیر آن در حرکت جامعه و کشور است و اینکه در گذشته متوقف نشویم. نیروى هوایى ارتش جمهورى اسلامى یکى از نمونه‌های ایستادگى و حرکت متکى به خودباورى بود.»

این رویداد باشکوه بعنوان نقطه‌ی عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و افتخاری بزرگ برای نیروی هوایی و نشان سرافرازی همه ارتشیان است و نه تنها در خاطره‌ی نسل انقلاب، بلکه در اذهان نسل‌های آتی این کشور نیز همیشه بعنوان یک حماسه‌ی جاویدان متجلی و منوّر خواهد ماند. نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین در جریان جنگ تحمیلی، رشادت‌های بی نظیری از خود نشان داد که به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) برای جهانیان بهت‌آور بود. دهه فرخنده فجر و سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بار دیگر مجالی است که یاد همه رزمندگان و رزم شجاعانه تیزپروازان و قهرمانان نیروی هوایی را گرامی بداریم.

اینجانب و همه همرزمان ولایتمدار در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامی داشت نوزدهم بهمن ماه، روز نیروی هوایی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیقات روز افزون تمامی کارکنان غیور و ولایت‌مدار این نیروی الهی را در راه اهداف آرمانی انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال، تحت توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار شهرام ایرانی»

بنابراین گزارش، متن پیام رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی
فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت؛

نوزدهم بهمن‌ماه ۱۳۵۷، سالروز بیعت تاریخی کارکنان ولایی و با بصیرت نیروی هوایی با بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی (ره)، برگ زرینی را در تاریخ انقلاب به یادگار گذاشت. افتخاری که با حضور مقتدرانه در هشت سال دفاع مقدس همچنان در کارنامه پر افتخار نیروی هوایی قهرمان می‌درخشد. بی‌تردید امروز هوشیاری، قدرت ایمان و تبعیت از فرمایشات گرانقدر رهبر معظم انقلاب، نیروی هوایی ارتش را در چنان جایگاه برتری قرار داده که علی‌رغم اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه به خصوص در حوزه نظامی، پله‌های ترقی و پیشرفت را با تکیه بر کارکنان فنی، متخصص و متعهد خود و خود کفایی در ساخت انواع پرنده‌های هوایی و تجهیزات نظامی بر قله‌های افتخار می‌درخشد.

اینجانب ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، بر خود لازم می‌دانم این روز بزرگ را به جنابعالی و همه فرماندهان و کارکنان خدوم و ولایت مدار آن نیرو تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزونتان را در راستای نیل به اهداف نظام مقدس اسلامی در ظل توجهات خاصه حضرت بقیةالله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت رهبری‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

احمدرضا پورخاقان
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح»

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار