رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد؛

افتتاح ۲۰ واحد خوابگاه دانشجویی متأهلین در دانشگاه علوم پزشکی همدان

«مجذوبی» از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه مسکونی ۲۰ واحدی خوابگاه متاهلین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور وزیر بهداشت، مسئولین استان و دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷ - 08February 2023

افتتاح ۲۰ واحد خوابگاه دانشجویی متأهلین در دانشگاه علوم پزشکی همدانبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «محمدمهدی مجذوبی» رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان امروز (چهارشنبه) در آیین ویدئو کنفرانسی افتتاح و بهره برداری پروژه مسکونی ۲۰ واحدی خوابگاه متاهلین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور وزیر بهداشت، مسئولین استان و دانشگاه ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: ۷۰۰ دانشجوی متأهل در دانشگاه داریم که ۱۴۰ نفر متقاضی خوابگاه هستند و این بیانگر اهمیت این پروژه است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم احداث ۴۰ واحد دیگر در برنامه ۱۴۰۲ به سرعت در روند کار قرار گیرد، عنوان کرد: از آنجا که بسیاری از این زوج‌ها رزیدنت هستند و دوره‌های تخصصی را می‌گذرانند، باید آرامش و آسایش بیشتری داشته باشند از این رو احداث خوابگاه متأهلین از ضروریات دانشگاه است بر این اساس، طبق برنامه‌ریزی عملیاتی دانشگاه طی دو تا ۲.۵ سال آتی، ۶۰ واحد دیگر در خوابگاه‌های متأهلی به سرانجام و بهره‌برداری خواهد رسید.

مجذوبی تصریح کرد: پروژه ۱۱۰ واحدی خوابگاه متأهلین دانشگاه با افتتاح ۳۰ واحد که طی ماه‌های اخیر رقم خورد به روند قابل قبول حرکت و شتاب خود دست یافت و ۲۰ واحد دیگر طی ایام دهه فجر انقلاب در سال جاری به افتتاح رسید و برنامه‌ریزی در راستای احداث و بهره‌برداری از واحد‌های باقیمانده در جریان خواهد بود.

وی در ادامه افزود: بلوک ۲۰ واحدی خوابگاه متأهلین که امروز به بهره‌برداری رسید مشتمل بر ۱۵۰۰ مترمربع زیربنا است که با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و این پروژه مبارک، با اعتبارات دانشگاهی و مشارکت خیرین تأمین اعتبار شد و از ترم جاری، تحویل دانشجویان می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان داشت: در مجاورت همین ساختمان، دو بلوک ۲۰ واحدی دیگر هم ساخته شده که تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت داشته‌اند و پیش‌بینی می‌کنیم یکی از بلوک‌های ۲۰ واحدی اواخر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار