۴۴ سال افتخار/

نفرات برتر چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان «نیروگاه شهید سلیمی نکا» تجلیل شدند

نفرات برتر چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان و همسران کارکنان وزارت نیرو به منظور تشویق و ترغیب به امر قرآن در «نیروگاه نکا» تجلیل شدند.
کد خبر: ۵۷۲۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ - 08February 2023

نفرات برتر چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا تجلیل شدندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد، نفرات برتر شرکت در مرحله شرکتی، استانی و کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان و همسران کارکنان وزارت نیرو به منظور تشویق و ترغیب به امر قرآن در «نیروگاه نکا» تجلیل شدند.

«عیسی جان‌نثاری» دبیر شورای فرهنگی شرکت مدیریت تولید برق نکا با بیان این موضوع اظهار داشت: به منظور قدرشناسی و تقدیر از نفرات برتر چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان و همسران کارکنان وزارت نیرو با حضور شعبانعلی بدیعی رئیس انسجام بخشی امور فرهنگی دینی صنعت آب و برق استان مازندران تجلیل به عمل آمد.

جان‌نثاری بیان کرد: در این مسابقات شرکت کنندگان در ۵ رشته قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ موضوعی، تفسیر و تحقیق موضوعی به صورت جداگانه در دو بخش آقایان و بانوان با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات «علی اصغر بخشی» در رشته ترتیل ضمن کسب رتبه اول استان، عنوان سوم رشته ترتیل را در مرحله کشوری این مسابقات کسب کرد.

در این دوره از مسابقات «حسین دارابی» در رشته قرائت تحقیق و ترتیل رتبه سوم استان و مصطفی عرب در رشته ترتیل رتبه دوم استان را به خود اختصاص داد و «خولا برزگر» نیز در رشته ترتیل به مقام سوم استان دست یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار