۴۴ سال افتخار/ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

انقلاب اسلامی یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌ها در تاریخ به شمار می‌رود

«سلگی» گفت: انقلاب اسلامی یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌ها در تاریخ به شمار می‌رود که ویژگی‌هایی آن را از سایر انقلاب‌ها متمایز می‌کند.
کد خبر: ۵۷۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ - 09February 2023

پیام انقلاب اسلامی ایران جهان شمول استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «روح الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز در مراسم جشن دهه فجر در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: افتخارات نیرو‌های مسلح و ارتش در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه پیوند ارتش با امام و امت سبب فروپاشی هژمونی رژیم گذشته شده است، افزود: حضور همافران ارتش آخرین میخ بر تابوت رژیم پهلوی بود.

سلگی علت تقابل آمریکا با ملت ایران را استقلال کشورمان دانست و گفت: انقلاب اسلامی یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌ها در تاریخ به شمار می‌رود که ویژگی‌هایی آن را از سایر انقلاب‌ها متمایز می‌کند.

این مسئول با عنوان این که انقلاب اسلامی یک پروسه و روند تاریخی بود که از قرن‌ها قبل آغاز شد و در ۲۲ بهمن به ثمر نشد، بیان کرد: نقطه آغازین انقلاب اسلامی را باید در عاشورا دانست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به این که قیام‌های مختلفی در تاریخ رخ داد، اما انقلاب اسلامی ایران متعلق به توده‌های مستضعف ایران است، ادامه داد: انقلاب اسلامی خلأ معنویت را در جامعه پر می‌کند و ابعاد مختلفی از جمله فرهنگی و سیاسی دارد.

وی با اظهار اینکه انقلاب اسلامی غایت گرا است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به حکومت صالحان در پایان تاریخ منتهی می‌شود و برخی دیدگاه‌های کمونیست‌ها و مارکس، پایان تاریخ متعلق به حکومت صالحان و مستضعفان است.

این مسئول پیام انقلاب اسلامی ایران را جهان شمول ذکر کرد و به امیدی برای محرومان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امروز مقاومت در دنیای اسلامی و بین آزادگان تبدیل به یک امر اجتماعی و ارزشی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار