مسئول بسیج هنرمندان استان البرز:

هنرمند انقلابی، کشور و ملتش را نمی‌فروشد

«نوروزی‌فر» با بیان اینکه هنرمند انقلابی، کشور و ملتش را نمی فروشد، گفت: یک هنرمند اصیل هرگز به ملتش پشت نمی‌کند.
کد خبر: ۵۷۲۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ - 09February 2023

هنرمند انقلابی، کشور و ملتش را نمی‌فروشد /درود وادب ارسال شد«ابراهیم نوروزی‌فر» مسئول بسیج هنرمندان استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: هنرمند اصیل هرگز از مردم فاصله نمی گیرد و از هنر و توانایی‌های خود در جهت خیانت به آرمان‌های مردم خود سوء استفاده نمی‎‌‌کند.

وی با تاکید بر اینکه سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه مترصد به دام انداختن هنرمندان جهت سوء استفاده ابزاری از آنها هستند، افزود: یک هنرمند وقتی به جایگاهی می‌رسد و چهره می‌شود باید به عنوان یک الگوی رفتاری در جامعه بیشتر مراقب رفتار خود باشد.

نوروزی‌فر با اشاره به تلاش دشمنان برای به حاشیه بردن هنر و هنرمندان در جریان اغتشاشات اخیر، افزود: دشمنان تلاش گسترده‌ای در جهت تحریم جشنواره فجر صورت دادند که این مساله با استقبال گسترده مردم و هنرمندان از این جشنواره اسباب روسیاهی دشمنان را فراهم آورد.

مسئول بسیج هنرمندان استان البرز با تاکید بر ابراز ندامت برخی هنرمندان از حضور در نقشه ایجاد اغتشاش در کشور؛ ادامه داد: برخی هنرمندان پس اینکه متوجه شدند هدف دشمنان سوء استفاده ابزاری از آنها است از اینکه فریب تبلیغات دروغین دشمن را خورده‌اند ابراز پشیمانی کرده‌اند.

نوروزی‌فر با بیان اینکه هدف در هنر سرمایه داری؛ سلبریتی سازی است اما در هنر اصیل انقلابی هدف تعالی بشر و ارزش‌های والای انسانی و اخلاقی است؛ تصریح کرد: هنرمند اصیل انقلابی نه تنها از مردم فاصله نمی‌گیرند و به آنها فخر فروشی نمی‌کند بلکه از ابزار هنر در جهت خدمت به مردم و جامعه استفاده می‌کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان البرز با اشاره به شهید آوینی به عنوان یک هنرمند اصیل تصریح کرد: هنرمند اصیل همواره در خدمت مردم و جامعه است.

این مسئول با اشاره به ظرفیت بزرگ هنر در جهت معرفی آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بیان داشت: هنرمندان با پیروی از راه شهدایی چون شهید آوینی باید از ابزار هنر در جهت انتقال ارزش ها به نسل جوان بکوشند.

وی با تاکید بر اهتمام بسیج هنرمندان البرز در جهت جهاد تبیین، عنوان کرد: هنرمندان نقش ویژه ای در معرفی دست آوردها‌ و انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به عهده دارند و استان البرز یکی از استان‌هایی است که نماد تبلور هنر بسیجی و انقلابی در کشور است.

نوروزی‌فر با تاکید بر حضور گسترده جامعه هنرمندان البرز در جشن پیروزی انقلاب اسلامی؛ خاطرنشان کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جامعه هنری استان البرز برنامه گسترده و متنوعی را تدارک دیده که اجرای پنج گروه سرود، اجرای استند آپ کمدی، نمایش خیابانی و غیره از مهمترین آنها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها