۴۴ سال افتخار/

افتتاح مدرسه شهید «بهزاد فرخ» در شهربابک

مدرسه استثنایی شش کلاسه بنیاد برکت شهید «بهزاد فرخ» در شهربابک با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از مسئولان و مردم در نهمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.
کد خبر: ۵۷۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ - 09February 2023

افتتاح مدرسه شهدا «بهزاد فرخ» در شهربابک

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «رضا رضایی» مدیر کل آموزش و پرورش استان امروز در آیین افتتاح مدرسه استثنایی شش کلاسه بنیاد برکت شهید «بهزاد فرخ» در شهربابک عدالت آموزشی را یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: توجه به دانش آموزان استثنایی منشا خیر و برکت و یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی یکی از مهمترین راهبردهای آموزش و پرورش استان کرمان در دولت انقلابی است بر مهارت آموزی و آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان استثنایی در راستای حضور در عرصه های علمی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تاکید کرد.

رضایی با اشاره به بهره‌برداری از ۴۰۸ کلاس درس در ایام الله دهه مبارک فجر در استان کرمان گفت: با توجه به آیین افتتاح سراسری ۱۱۰۰ پروژه آموزشی در سطح کشور، ۱۰ درصد از پروژه های آموزشی افتتاح شده در سطح کشور متعلق به استان کرمان بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تقدیر و تشکر از ستاد فرمان اجرایی امام (ره) در استان، از آغاز عملیات ساخت بیش از ۱۰۰ مدرسه توسط این ستاد در سراسر استان بر اساس تفاهمنامه منعقد شده خبر داد.

مدرسه استثنایی ۶ کلاسه بنیاد برکت شهید «بهزاد فرخ» در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع با زیربنای ۴۱۸ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در نهمین روز از دهه مبارک فجر بهره برداری رسید و آیین افتتاح این مدرسه با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان و رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها