۴۴ سال افتخار/ وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

تهیه طرح‌های جامع احیای امور تربیتی و تغییر محتوای درسی

«نوری» از تهیه طرح‌های جامع احیای امور تربیتی و تغییر محتوای درسی خبر داد و گفت: نسخه اولیه این طرح تهیه شده است.
کد خبر: ۵۷۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴ - 09February 2023

تهیه طرح‌های جامع احیای امور تربیتی و تغییر محتوای درسیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش عصر امروز در حاشیه شورای اداری بابل در جمع خبرنگاران درباره احیای امور تربیتی از آن به عنوان الگوی موفق در آموزش و پرورش یاد کرد و اظهار داشت: متأسفانه امور تربیتی در طول زمان به دلیل برخوردهای سلیقه‌ای تضعیف شده است.

وی با بیان اینکه احیای امور تربیتی در مجلس هفتم تصویب شده بود، افزود: در دیدار رهبر معظم انقلاب با شورای عالی انقلاب فرهنگی و تاکید بر احیای امور تربیتی تلاش براین که در ساختار و محتوای امور تربیتی تحول ایجاد کنیم و طرحی در این راستا تهیه شده است.

نوری با عنوان اینکه باید امور تربیتی به روزهای اوج برگردد، گفت: دیدار دانش آموزان به رهبر معظم انقلاب، اعتکاف دانش آموزی و پیگیری برای تربیت سه میلیون حافظ قرآنی و دهه هشتادی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از جمله اقدامات و برنامه‌ها است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: نسخه اولیه طرح جامع احیای امور تربیتی تهیه شد و با تصویب آن طرح عملیاتی می‌شود.

وی در پاسخ به انتظار ۱۰۰ هزار بازنشسته فرهنگی برای رتبه بندی عنوان کرد: رتبه بندی برخی از این فرهنگیان انجام شد و برخی مشمول رتبه یک بودند که دستور برای بازنگری صورت گرفته است.

نوری تصریح کرد: رتبه بندی گروه سه، چهار و پنج فرهنگیان صادر شده است و رتبه بندی معلمان با سرعت در دست انجام است.

وزیر آموزش و پرورش درباره برنامه‌ها برای تغییر محتوای درسی تصریح کرد: طرح واره تغییر محتوای درسی آماده شد و امسال نیز محتوای برخی کتاب‌های درسی تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها