رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

هیچ کشوری جرات برزبان آوردن حمله نظامی به ایران را ندارد/ راهپیمایی 22 بهمن شکستی دیگر برای استکبار خواهد بود

سردار سلیمانی گفت: ملت ایران در دفاع مقدس، مکتب دفاعی را خلق کردند و اکنون ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده است که اگر در گذشته جمله به ایران را جز گزینه‌های روی میز عنوان می‌کردند امروز به دلیل این قدرت دفاعی، که امریکا و اسرائیل جرات بر زبان آوردن این جملات را ندارند.
کد خبر: ۵۷۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ - 09February 2023

گفتمان انقلاب اسلامی آینده‌دار و امیدبخش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز پنجشنبه در جشن بزرگ چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در سالن آزادی سنندج با تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ سرآغاز یک حرکت بود و امروز ایران در یک مسیر افتخارآفرین قرار دارد و در آینده هم پیروزی‌های بزرگی در صحنه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی کسب خواهد شد.

سردار سلیمانی یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی یک رخداد بزرگ در تاریخ ایران و جهان اسلام و تاریخ بشریت است چرا که ملت ما در دوران پهلوی‌ها از سوی انگلیس و آمریکا تحقیر می‌شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: رضاخان با سرکوب قیام‌های آزادیخوانه نظیر قیام شیخ محمد خیابانی، میرزاکوچک خان و قیام مردم سایر نقاط دست به کشتار مردم می‌زد و، چون انگلیسی‌ها چنین اقدامات خشونت‌باری را از رضاخان می‌دیدند او را مناسب پادشاه ایران می‌دانستند و این فرد بی‌سواد را بر کشور حاکم کردند.

وی تاکید کرد: در دوره حکومت رضاخان آنچنان ایران و عشایر سرکوب شده بود که هیچگونه ساختار دفاعی برای کشور وجود نداشت و تمامی شهر‌های ما زیر چکمه‌های اشغالگران قرار داشت.

سردار سلیمانی ادامه داد:، اما ملت ایران بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس، مکتب دفاعی را خلق کردند و اکنون ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر دشمنان در گذشته حمله به ایران را جز گزینه‌های روی میز عنوان می‌کردند امروز به دلیل این قدرت دفاعی، آمریکا و اسرائیل جرات بر زبان آوردن این جملات را ندارند.

سردار سلیمانی ادامه داد: هیچ قدرتی در جهان جرات حمله نظامی به ایران را ندارد و این به دلیل قدرت دفاعی و بازدارندگی و پشتوانه ملت است.

وی گفت: امروز ما ایران و ملت را با دوره قبل از انقلاب مقایسه نمی‌کنیم بلکه با کشور‌های پیشرفته دنیا مقایسه می‌کنیم که در فناوری پیشرفته جزو پنج کشور جهان و جز سه کشور برتر مبارزه با کرونا است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مردم که بار‌ها دفاع از انقلاب را ثابت کرده‌اند، با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم بار دیگر بر این وفاداری خود به نظام اسلامی تاکید خواهند کرد و شکست دیگری را برای آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی رقم خواهند زد.

حل مشکلات مردم با تدبیر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حل مشکلات مردم که دشمنان همواره آن را بهانه قرار می‌دهند یکی از قله‌هایی است که باید فتح و با تدبیر حل شود.

وی افزود: آن‌هایی که واکسن خود را به رخ ما می‌کشاندند، واکسن فایزر آن‌ها فاجعه انسانی به بار آورده و عوارض زیادی بر مردم داشته است، اما ایران در تولید واکسن موفق شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: ایران دومین قدرت سدساز جهان است، سومین رتبه تربیت مهندس جهان را داریم و نرخ باسوادی به ۹۶ درصد رسیده است در حالیکه قبل از انقلاب یک سوم جمعیت باسواد بودند.

سردار سلیمانی یادآور شد: ایران در نانو قدرت سوم جهان، در غنی‌سازی جز کشور‌های صاحب این فناوری و در هوافضا نیز صاحب جایگاه است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار