مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

عملیات والفجر ۸ یکی از عملیات‌های غرورآفرین تاریخ دفاع مقدس است

سردار اسلامی گفت: عملیات والفجر هشت یکی از عملیات های غرور آفرین تاریخ دفاع مقدس است که اجرای آن از نظر منطق نظامی غیر ممکن بود اما قدرت ایمان رزمندگان ایران اسلامی هر ناممکنی را ممکن کرد. 
کد خبر: ۵۷۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱ - 09February 2023
 نوه های شهدا با گوشی های هوشمند خاطرات شهدا را مستند کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ با محوریت شهید «حسن احسانی نژاد» به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور مسئولان کشوری، استانی و لشگری بعد از ظهر امروز در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.
 
در این یادواره سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ اظهار داشت: شهدای ما به ویژه بسیاری از شهدای غواص عملیات والفجر ۸ با دستان بسته به شهادت رسیدند و این جنایتی است که تا ابد دامن گیر رژیم بعث عراق خواهد بود. 
 
وی با تاکید بر اینکه برای جمع آوری و مستند سازی خاطرات شهدا نیازمند فعالیت خانواده آنها نیز هستیم، افزود: توان ما به رغم تلاش حداکثری جهت جمع آوری آثار شهدا محدود است و به همین سبب  امروز به شدت نیازمند حضور و مشارکت خانواده و به ویژه  فرزندان و نوه های شهدا هستیم.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه گوشی های هوشمند امکان مستند سازی را برای هر شهروند ممکن ساخته است،  خاطرنشان کرد : از  مستند موبایلی فرزندان، نوه‌ها و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که درباره فرهنگ ایثار و شهادت باشد حمایت خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار