۴۴ سال افتخار/ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار:

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران، استقلال و آزادی است

«حاجی گلدی‌کر» گفت: مهمترین شعار انقلاب اسلامی استقلال و آزادی بوده است که اکنون پس از گذشت چهل و چهار سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، این دو شعار به مهمترین دستاورد انقلاب تبدیل شده است.
کد خبر: ۵۷۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ - 09February 2023

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران، استقلال و آزادی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «حاجی گلدی کر» معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان امروز (پنجشنبه) در آئین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهرستان رامیان اظهار داشت: مهمترین شعار انقلاب اسلامی استقلال و آزادی بوده است که اکنون پس از گذشت چهل و چهار سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، این دو شعار به مهمترین دستاورد انقلاب تبدیل شده است.

معاون استاندار ادامه داد: کشور در قبل از انقلاب همچون یکی از ایالت های آمریکا اداره می شد و تمام سرمایه ایران در اختیار دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است، اما پس از انقلاب اسلامی، استقلال واقعی مردم و کشور شکل گرفت و امروزه مردم کشور، خود تعیین کننده سرنوشت و آینده کشور هستند.

وی افزود: علیرغم دخالتها، سنگ اندازی و فتنه انگیزی دشمنان، اکنون انقلاب اسلامی ایران پس از طی دوره های تأسیس و تثبیت به مراحل توسعه و پیشرفت رسیده است و این مرهون تدبیر بنیانگذار انقلاب، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی رهبر معظم انقلاب و حمایت و رشادت تمام مردم کشور است.

حاجی گلدی کر ضمن برشمردن پیشرفت های کشور در چهل و چهار سال اخیر علی الخصوص تلاشهای دولت سیزدهم، گفت: بنا بر توصیه مدبرانه رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین باید نصب العین همه مسئولین باشد.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به جایگاه شهرستان رامیان در سند آمایش سرزمین، می توان با آبزی پروری گرمابی و سردابی، کشاورزی، باغداری، زراعت چوب، تولید انرژی خورشیدی و دیگر محورهای توسعه، گام های بلندی را در راستای پیشرفت شهرستان برداشت.

گفتنی است در این مراسم که در روز 20 بهمن 1401 در شهرستان رامیان و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، 528 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی برای 553 نفر، از جمله افتتاح ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران، کلنگ زنی بلوار شهید خلبان محمدجواد بای، تحویل عرصه صد و یازده هکتاری منابع طبیعی به شهرداری رامیان جهت ایجاد تفرجگاه، کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر دلند، توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار انجام پذیرفت.

شایان ذکر است پیش از آغاز مراسم، معاون استاندار و سایر مسئولین، ضمن حضور بر مزار شهدای گرانقدر، با آرمانهای شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار