۴۴ سال افتخار/ امام جمعه شهرستان گنبد کاووس:

تکلیف ملت ایران حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

«ترابی» گفت: دلسوزان ایران علاوه بر حضور در صحنه باید از هر طریقی اطرافیان خود از فرزندان و دوست و آشنایان را برای نشان دادن دوباره عزت و اقتدار ایران اسلامی به تکلیف شرعی جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کنند.
کد خبر: ۵۷۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲ - 10February 2023

تکلیف ملت ایران حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، حجت الاسلام «محمود ترابی» در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه امروز گنبدکاووس، دهه فجر را پیروزی اراده یک ملت با محوریت امام راحل در سایه وحدت و همبستگی دانست و اظهار داشت: امام خمینی (ره) صف حق را تشکیل و آن را تبدیل به جنبش اجتماعی کرد تا مردم ایران در قالب امت واحده، آهنگ بازگشت در مسیر الهی و حمایت از مستضعفان عالم را سردادند و در مقابل حکومت ظلم به پیروزی رسیدند.

وی افزود: تجدید پیمان هرساله با امام راحل و رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و امیدواریم فردا بار دیگر در خیابان‌های شهرها و روستاهای کشور شاهد حضور استوار مردم برای خلق افتخاری دیگر باشیم.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به رونمایی از پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش، گفت: رونمایی از این پایگاه بزرگ که دهه ۷۰ تهیه شده در کنار آماده افتتاح بودن یکی از فازهای پارس جنوبی که پالایشگاه پتروشیمی ۱۰۰ درصد ساخت نیروهای ایرانی است هر روز بیش از پیش اقتدار و آمادگی ایران اسلامی در مقابله با هرگونه تهدید را به رخ می‌کشد و بعضی از کشورها از جمله روسیه خواستار ساخت مشابه این پالایشگاه شدند.

حجت الاسلام ترابی بیان کرد: مشکلات مختلفی به دلیل محاصره اقتصادی در کشور وجود دارد اما دولتمردان تمام تلاش خود را برای رفع آنها انجام می‌دهند به طوری که حجم تجارت خارجی از مرز ۱۰۰ میلیارد دلار گذشته در صورتی که در آغاز راه تجارت خارجی کشور پنج میلیارد دلار بوده است.

وی ادامه داد: تراز تجاری کشور مثبت است و افزون بر ۵۵ درصد از حجم تجارت خارحی مربوط به صادرات غیرنفتی است که نوید بخش آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی خواهد بود اما رسیدن به نتیجه بهتر صبر و استقامت بیشتر مردم را می‌طلبد.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: بنابر فرمایشات رهبر معظم اتقلاب نقشه امروز دشمن ایجاد اختلاف با تکنیک دروغ گویی است لذا باید هوشیارتر باشیم، گوش دادن را تمرین کنیم و یکدیگر را متهم نکنیم تا در نتیحه دشمن نتواند به خواسته‌های خود دست یابند.

ترابی با اشاره به زلزله اخیر ترکیه و سوریه، اظهارکرد: طبق اعلام‌ها تا الان بیش از ۲۰ هزار نفر در ترکیه بر اثر زلزله جان باختند که پیش بینی می‌شود این تلفات به بیش از ۱۰۰ هزار نفر هم برسد چراکه هنوز امکان حضور نیروهای امدادی در برخی مناطق زلزله زده فراهم نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار