۴۴ سال افتخار/ با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت بسیج هنرمندان مازندران از هنرمندان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶ - 10February 2023

دعوت بسیج هنرمندان مازندران از هنرمندان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با گذشت ۴۴ سال از پیروزی شکوهمند و معجزه گون انقلاب اسلامی و فروپاشی رژیم دیکتاتوری و وابسته پهلوی، به رغم تمام توطئه‌ها و تلاش‌های شیطانی شبکه صهیونیسم جهانی و آمریکای مستکبر و جنایتکار، پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی بر فراز تحولات و معادلات قدرت‌های جهانی خودنمایی می‌کند.

عبور پیروزمندانه انقلاب و نظام اسلامی از بحران‌های سخت و پر خطر مرهون وحدت، ایستادگی، پایداری، هوشمندی و هوشیاری ملت بزرگ ایران حول محور ولایت فقیه و امامین انقلاب اسلامی است و خدای بزرگ را شاکریم که جمهوری اسلامی ایران با همه چالش‌های داخلی و بیرونی ناشی از دشمنی‌ها، فتنه‌ها و بحران آفرینی‌های نظام سلطه، با دستاورد‌های خیره کننده اش مایه مباهات ایران و ایرانی است.

۲۲ بهمن امسال فرصتی تاریخی برای پاسخ قاطع به دشمنان و بدخواهان و خلق حماسه‌ای ماندگار در عرصه نمایش پایبندی ایرانیان به آرمان‌های بلند انقلاب و تداوم راه امام و شهیدان و ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، ترویج دروغ و شایعه در عرصه جنگ شناختی و نبرد تمام عیار در فضای مجازی می‌باشد.

اینک ما هنرمندان بسیحی و جامعه هنری استان مازندران ضمن حضور دشمن شکن در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از عموم هنرمندان و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب دعوت می‌کنیم با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشته و پاسخی کوبنده به یاوه گویی دشمنان و ایادی آنان بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار