۴۴ سال افتخار/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

انقلاب اسلامی ۴۴ سالگی خود را برخلاف وعده دشمنان، جشن می‌گیرد

حجت‌الاسلام «ناصر» گفت: با وجود اعلام رسمی دشمنان که چهل سالگی انقلاب را نمی‌بینیم ما امروز جشن ۴۴ سالگی را جشن می‌گیریم.
کد خبر: ۵۷۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴ - 10February 2023

حجت‌الاسلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان با تبریک دهه فجر اظهار داشت: این ایام بزرگترین جشن ملی در ایران اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه دشمنان از آغاز انقلاب علیه دشمنان نقشه می‌کشیدند، بیان کرد: دشمن همیشه تلاش می‌کرد تا ایران اسلامی را شکست دهد.

وی با اشاره به فرارسیدن جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد: با وجود اعلام رسمی دشمنان که چهل سالگی انقلاب را نمی‌بینیم ما امروز جشن ۴۴ سالگی را جشن می‌گیریم.

ناصر با اشاره به اینکه اقتدار ایران اسلامی دشمن را عصبانی کرده است، اضافه کرد: با توجه به حوادث سال جاری و با وجود توهم پایان کار انقلاب، مردم بار دیگر به پشتیبانی از انقلاب اسلامی برخواهند خواست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه همواره مردم در ورطه حساس نشان دادند راه را از بی راهه خواهند شناخت، گفت: مردم با پشتیبانی از انقلاب نشان می‌دهد کسی نمی‌تواند به نظام ضربه بزند.

وی با اشاره به اینکه گاهی مشکلات وجود دارد و منکر ان نستیم، گفت: نباید مشکلات زمینه اختشاشات شود.

ناصر با اشاره به اینکه درصد کمی از مردم به بهانه‌های مختلف امنیت و آرامش را از مردم سلب کردند، تاکید کرد: دشمن سعی داشت القا کند این عده قلیل صدای مرد هستند، ولی مردم ما در جشن‌های انقلابی به جهان می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار