۴۴ سال افتخار/ بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۲۲ بهمن:

انقلاب اسلامی نماد استکبارستیزی و مبارزه به صهیونیسم جهانی است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ - 10February 2023

انقلاب اسلامی نماد استکبارستیزی و مبارزه به صهیونیسم جهانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر و حماسه ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین پدیده‌های تاریخ در قرن بیستم بوده و تنها انقلابی است که با پیروی از حرکت انبیای الهی و با رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) در بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و در مقابل همه تهدیدها، تحریمها، توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و استکبار جهانی مقتدرانه و عزتمندانه ایستاد و امروز جشن چهل و چهار سالگی اش را نظارگر هستیم.

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد بروز و ظهور ارزش‌های اسلامی، معنوی، اصیل و ریشه دار بودیم که در پرتو رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) قوت و قدرت گرفت و به منصه ظهور نشست و به فرموده امام راحل بزرگترین تحول و تغییر قدرت در تاریخ ما بود.

امروز این درخت تنومند که با خون هزاران شهید آبیاری شده است و به قله افتخارو اقتدار خود رسیده است و عّلّم جمهوریت و اسلامیت را در جهان اسلام برافراشته کرد و روز بروز بر عظمت و عزت آن افروده می‌شود و به الگو و نماد استکبارستیزی و مبارزه با صهیونیسم جهانی تبدیل شده شده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان لاله خیز مازندران در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن دعوت به عمل می‌آورد و اعلام می‌دارد امروز عظمت و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران از برکت انقلاب اسلامی ملتی است که گوش به فرمان ولایت فقیه در عرصه‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند و درخشش و افتخارآفرینی مردم در سایه اتحاد و انسجام ملت رقم خورده است و ۲۲ بهمن آئینه‌ای است به زلالی و درخشندگی نور الهی و تبلور عزم و اراده آهنین ملت ایران در مقابل ظلم و ستم استکبار جهانی است و باید به فرموده رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین، دستاورد‌ها و واقعیت‌های این نظام به جامعه و نسل آینده بازگو شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار